Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کنگان با اشاره به بروز سیل در ۳ فروردین امسال در کنگان گفت: در راستای رفع مشکلات سیل زدگان در بندر کنگان، شورا و شهرداری این بندر پای کار آمدند و در حال بازسازی منازل آبگرفته مردم کنگان هستند. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر کنگان، سیدعلی پاک‌نژاد ظهر امروز در نشست با خیران شهرستان کنگان با قدردانی از توجه افراد نیک اندیش و نیکوکار در رسیدگی به مشکلات جامعه اظهار داشت : از تک تک افرادی که در  رسیدگی به بحران‌ها‌ی شهرستان کنگان مشارکت داشتند و به هرنوعی به شهروندان کمک کردند و در کنار دستگاه‌های دولتی بودند قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کنگان با اشاره به سیل سوم فروردین ماه امسال در بندر کنگان بیان کرد: امیدوارم بتوانیم بحران‌ها را به خوبی مدیریت کنیم و شاهد اینگونه خسارت‌ها در سطح شهرستان نباشیم.

وی بیان کرد: در جریان سیل یاد شده با کمک مردم، نیروهای جهادی، فعالان اجتماعی، هلال‌احمر، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، بسیج و سپاه توانستیم این بحران را در مدت زمانی کوتاه ساماندهی کنیم.

پاک‌نژاد بیان کرد: اقدام مردم در این سیل امید و اعتماد ما را به آن‌ها بیشتر کرد و نشان دادند که مردم انسان دوست و جهادی اینگونه در مواقع پای کار هستند.

فرماندار کنگان با قدردانی از کمک‌های مردمی و نقش مهم این کمک‌ها در حل مشکلات خاطر نشان کرد:کمک‌هایی که به مردم می‌شود در قبال کمک‌های مردمی بسیار ناچیز است،اگر مردم پای کار نبودند وضعیت بحرانی‌تر بود و این را در بستن مغازه‌ها در مقابله با کرونا می‌توان مشاهده کرد.

وی با قدردانی از خدمات شورا و شهرداری کنگان در رسیدگی به سیل‌زدگان عنوان کرد : در راستای رفع مشکلات سیل زدگان شورا و شهرداری کنگان پای کار آمدند و در حال بازسازی منازل آبگرفته این بندر هستند.

خسارات سیل در بندر کنگان - بوشهر بوشهر|40 نفر از روستائیان در محاصره سیل شهرستان کنگان با بالگرد نجات یافتند بوشهر|حادثه سیل در کنگان سبب جان‌باختن 2 نفر شد

فرماندار کنگان  با بیان اینکه هلال‌احمر و شورای شهر موظف به بازدید و بررسی و تعیین نیازمندی‌های  مردم آسیب دیده شدند گفت: پس از تهیه فهرست نیازمندیها  از طرف هلال احمر و شورای شهر تا جایی که می‌توانیم اقلام خانگی مورد نیاز را تهیه و در اختیار این عزیزان قرار می‌دهیم.

وی از تهیه، تولید و توزیع اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا در کنگان خبر داد و بیان کرد : در راستای مقابله با کرونا گروه‌های جهادی و مردمی فوق العاده  خوب عمل کردند و کمک‌های بی‌نظیری در تهیه  و توزیع اقلامی مثل دستکش و ماسک و مواد ضدعفونی ارائه کردند‌.

پاک‌نژاد گفت : اقشار آسیب پذیر در سطح شهرستان که بر اثر کرونا آسیب دیدند باید شناسایی تا حدالامکان به آن‌ها کمک شود و مشکلات آنان را رفع کنیم.

فرماندار کنگان افزود : در توزیع این اقلام ضروری به گونه‌ای عمل شود که کرامت و آبروی هر خانواده حفظ گردد و این کمک‌ها رسانه‌ای نشود.

وی گفت:از ظرفیت سمن‌ها و مردم استفاده شود تا بتوانیم به خوبی به این افراد آسیب پذیر کمک کنیم.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندار کنگان شورا و شهرداری بندر کنگان پای کار کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی شورا‌ها باحضور استاندار  از ۱۲ دهیار، ۱۲ شورا و ۹ شهردار نمونه استان درمراسم روزملی شوراها و جشنواره استانی شهریار قدردانی شد.
علی محمدی مدیرکل دفتر امور شهری وشورا‌های استانداری استان انتخاب شهرداران و شورا‌های نمونه را درسه شاخصه پاسخگویی و درگاه‌های ارتباطی با مردم، ارزیابی عملکرد و بازرسی عنوان کرد وگفت: برخی شهرداری‌ها ازجمله شهرداری شهرکرد با موفقیت درسه شاخصه به طور همزمان شهرداری برتر استان برتر شد.
زاهدی مدیرکل دفتر امورروستایی وشورا‌های استانداری استان هم تعامل دوسویه، اقدامات عمرانی و توسعه روستا‌ها دربخش‌های مختلف را از مهمترین شاخص‌های انتخاب ۱۲ دهیاری نمونه دراستان دانست.
استاندار چهارمحال وبختیاری هم ثمره تعامل شورا‌های استان با مدیران دستگاه‌های اجرایی در پیگیری حل مشکلات استان، دو سفر رئیس جمهور در ۲ سال متوالی با دستاورد‌های بزرگ درتأمین آب شرب پایدار، توسعه راه‌ها و کشت گلخانه‌ای دربخش کشاورزی دانست.
غلامعلی حیدری مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها، کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع معارضات اجتماعی را مهمترین راهبرد شورا‌های شهری وروستایی برای توسعه استان درسال جاری برشمرد.
منتخب مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار وکوهرنگ درمجلس دوازدهم هم مبدا توسعه را روستا دانست و گفت: می‌توان با ابتکار عمل وفرهنگ سازی مشارکت مردم بویژه روستائیان را درهمه طرح‌های توسعه‌ای کلید زد ونتیجه آن قطعاً به توسعه همه جانبه منجر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • آوای آرامبخش باران در شهرستان کنگان پیچید + فیلم
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود
  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی