Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت بیماری کرونا در استان اصفهان تا حدودی کنترل شده است اما نگرانی برای تداوم و تشدید آن و بروز موج دوم این بیماری وجود دارد، بنابراین لازم است همه دستگاه‌ها آمادگی لازم در این زمینه را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان در جلسه قرارگاه رزمایش مواسات مؤمنانه، با تقدیر از کادر پزشکی و درمان استان اصفهان اظهار کرد: وضعیت بیماری کرونا در استان اصفهان تا حدودی کنترل شده است اما نگرانی برای تداوم و تشدید آن و بروز موج دوم این بیماری وجود دارد، بنابراین لازم است همه دستگاه‌ها آمادگی لازم در این زمینه را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر قاسمی با اشاره به آثار و پیامدهای بیماری کرونا افزود: بسیاری از کسب‌وکارها مشکل پیدا کرده و بدون شک درآمدهای دولت نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد، کاسبان و مستأجران در ماه‌های اخیر دچار مشکل شدند بنابراین باید با پرداخت وام‌های کم‌بهره از آنان حمایت کرد، همچنین لازم است تا در حوزه پرداخت تسهیلات مردم دچار مشکل شوند.

وی گفت: استان اصفهان یکی از استان‌های نزدیک به کانون کرونا در کشور است که خوشبختانه همه دستگاه‌ها و مردم همکاری خوبی برای مهار این بیماری داشتند حتی استاندار اصفهان مرخصی دو ساعته فرمانداران را محدود کردند تا همه اقدامات به خوبی پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان یادآور شد: نذورات مردم در ماه شعبان به سمت کمک در قالب حمایت و مقابله با آسیب‌های کرونا هدایت یافت و انتظار داریم بهزیستی و کمیته امداد بر اساس آمارهایی که در اختیار دارند از مددجویان حمایت کافی را انجام دهند، همچنین دولت در راستای حمایت از واحدهای صنفی تلاش می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان استانداری معاون سیاسی امنیتی کرونا استان اصفهان همه دستگاه موج دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز

پس از اعلام هشدار در خصوص بارندگی و احتمال آبگرفتگی، ستاد مدیریت بحران شهرستان اهواز تشکیل جلسه داد و ادارات و دستگاه‌ها را حالت آماده باش قرار داد.

هم اکنون اکیپ‌های عملیاتی شرکت آب وفاضلاب اهواز  در کنار شهرداری اهواز برای مقابله با هرگونه آبگرفتگی در سطح شهر آمادگی لازم را دارند. پمپ‌های جمع آوری آب‌های سطحی نیز در نقاطی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد نصب شده است.

شرکت آب و فاضلاب نیز در روز‌های اخیر ضمن اعمال مراقبت‌های بهره برداری در جهت ظرفیت سازی و بازآماد ۱۴۸ ایستگاه انتقال فاضلاب و بکارگیری ۷۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین، تجهیزات، حدود ۵۰۰  نیروی ماهر و عملیاتی، برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی به منظور جمع آوری آب‌های سطحی و هدایت روان آب‌ها را در حالت آماده باش قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • خوزستان آماده برای سیل احتمالی / نگرانی برای نابودی گندم‌ها
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید