Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:32:01 GMT

فرماندار تهران: جلسات مذهبی در ماه رمضان برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۸۲۲۳

فرماندار تهران: جلسات مذهبی در ماه رمضان برگزار نمی‌شود

عیسی فرهادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا دستور بعدی ستاد مقابله و مبارزه با کرونا از برگزاری جلسات مذهبی و هرگونه فعالیتی که تجمع افراد را به دنبال دارد، جلوگیری می شود.  

وی ضمن قدردانی از شهروندانی که اصول بهداشتی را رعایت می کنند، ادامه داد: این شرایط تا نیمه اردیبهشت ماه ادامه دارد و از مردم تهران مکررا تقاضا می‌کنیم تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی گفت: فعالیت اصناف کم خطر از امروز (یکم اردیبهشت ماه) با در نظر گرفتن دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران آغاز شده اما این اقدام به منظور از بین رفتن این ویروس منحوس نیست.  

فرماندار تهران تاکید کرد: ماموران نظارت و بازرسی برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوه بیشتر ویروس کرونا به صورت مستمر از اصناف بازدید می کنند.

فرهادی تصریح کرد: در صورتی که اصناف دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت را رعایت نکنند به مدت یکماه مغاز آنها پلمب می شود.

وی اضافه کرد: ویروس کرونا در زندگی مردم مشکلاتی را ایجاد کرده که ان شاالله با رعایت نکات بهداشتی این مشکل را پشت سر خواهیم گذاشت.

برچسب‌ها ویروس کرونا عیسی فرهادی اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا عیسی فرهادی اصناف ویروس کرونا عیسی فرهادی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: عدم رعایت نظافت عمومی مسافران و اقدام اشتباه پیمانکار نظافت سبب اختلال خط ۵ مترو طی روز گذشته شده بود.

به گزارش مشرق، هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره اختلال در خط ۵ مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز