Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - امکان دریافت رمز دوم پویا (یکبار مصرف) کارت از طریق پیامک در تراکنش های انتقال وجه کارت به کارت سامانه موبایل بانک رفاه برای سیستم عامل‌های Android و iOS فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در راستای محدودیت استفاده از رمز دوم ایستای کارت و لزوم به کارگیری رمز دوم پویا، امکان دریافت رمز دوم پویا (یکبار مصرف) کارت از طریق پیامک در تراکنش های انتقال وجه کارت به کارت سامانه موبایل بانک رفاه برای سیستم عامل‌های  Android و iOs فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، در سامانه موبایل بانک رفاه پس از ورود اطلاعات کارت های مبداء و مقصد و در صورت صحت اطلاعات نمایش داده شده، کاربران می توانند با استفاده از دکمه” دریافت رمز پویا از طریق پیامک”، پیامک حاوی رمز دوم پویا (یکبار مصرف) کارت را از طریق شماره تلفن همراه ثبت شده در بانک دریافت کنند. همچنین در تلفن های همراه دارای سیستم Android  امکان خواندن رمز دوم پویا از محتوای پیامک دریافتی و بازنشانی خودکار آن در کادر متنی تعبیه شده در سامانه موبایل بانک رفاه نیز فراهم شده است.

علاوه بر این، در صورت بهره برداری همزمان از رمز دوم ایستا در راستای استفاده از معافیت اعلام شده از سوی بانک مرکزی ج.ا.ا (استفاده از رمز دوم ایستا تا سقف یک میلیون ریال در هر شبانه روز به ازای هر کارت) امکان درج آن در محل رمز و انجام تراکنش نیز میسر است. 

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سامانه موبایل بانک رفاه طریق پیامک رمز دوم پویا دریافت رمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ هزارمگاواتی ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است