Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@13:02:37 GMT

آمار تولیدخودروسازان بزرگ در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۸۵۳۹

به گزارش اکوفارس به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش ۱۲ ماه عملکرد صنعت خودرو در سال ۹۸، ایران خودرو ۳۷۲ هزار و ۵۹۱ دستگاه خودرو تولید کرده که در مقایسه با سال ۹۷ که میزان تولید این گروه خودروسازی ۴۲۵ هزار و ۸۲۵ دستگاه بوده است، میزان تولید این مجموعه ۱۲.۵ درصد کاهش داشته است.

از سوی دیگر، در حالی که کاهش تولید خودرو در ایران خودرو، دو رقمی است، گروه خودروسازی سایپا توانسته رقم کاهش تولید خود را در قیاس با سال ۹۷ به حدود یک درصد برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا، سال گذشته ۴۱۴ هزار و ۵۷۸ دستگاه خودرو تولید کرده که این رقم سال ۹۷ حدود ۴۱۹ هزار و ۸۴۵ دستگاه خودرو بوده است.

طبق جدول تولید انواع خودرو منتشر شده  از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر کرده، نشان می دهد که سایپایی ها در قیاس با خودروسازان دیگر بیشتر به تعهدات خود پایبند بودند و توانستند تعداد بیشتری از تعهدات خود به مشتریان را پاسخ دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار محمدرضا زهانی اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، حادثه برخورد سه دستگاه خودروی سواری در شهید اصلانی ۹۲ به مرکز فرماندهی اعلام شد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: این تصادف منجر به محبوسی راننده داخل خودروی پراید شده بود که با عملیات نجات ایستگاه ۹ شهداء فرد مذکور رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

وی از انجام عملیات پیشگیری توسط آتش نشانان ایستگاه ۹ شهداء خبر داد و گفت: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
 

دیگر خبرها

  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • سرانه مصرف سیب زمینی به ۴۵ کیلو رسید
  • تولید زعفران به ۲۳۰ تن رسید
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده