Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@19:52:57 GMT

دستگیری بیش از 1200مجرم در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۸۶۶۶

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۲۱۸ مجرم در اجرای سی‌وچهارمین مرحله از طرح رعد خبر داد. ناطقان: سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای سی‌وچهارمین مرحله از طرح رعد گفت: در این مرحله از اجرای طرح رعد 1218 سارق، موادفروش، تولید و توزیع کنندگان اقلام ضد فرهنگی، قاچاقچیان و محتکران کالای اساسی و قاچاق دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد:‌ در این مرحله از طرح رعد  ۳۰ باند توزیع مواد مخدر، قاچاقچیان کالا و باند سارقان منهدم شد و ارزش اموال مکشوفه از افراد دستگیر شده نیز حدود ۱۳ میلیارد تومان است.

رییس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۳۵ خرده فروش مواد مخدر خبر داد و گفت: از این افراد بیش از هفت کیلوگرم  مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

رحیمی درباره دستگیری سارقان نیز گفت: در این طرح ۸۰۴ سارق دستگیر شده‌اند که این سارقان در قالب ۳۰ باند فعالیت می کردند و از آنها بیش از ۱۲ هزار قلم انواع وسایل سرقتی به ارزش حدود ۱۱ میلیارد تومان کشف و ضبط شد.

به گفته وی ۱۸۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی نیز در این طرح کشف شده است که پس از طی مراحل قانونی به همراه دیگر اموال مسروقه مکشوفه به مالباختگان تحویل داده خواهد شد.

رحیمی در مورد سارقان سابقه‌دار نیز گفت: تعدادی از سارقان دستگیر شده دارای سابقه قبلی بودند که در بررسی های صورت گرفته از مجموع آنها ۳۹۴نفر سابقه دار و ۴۰۶ نفر فاقد سابقه قبلی بودند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز گفت: در این مرحله ۱۵ قاچاقچی کالا دستگیر شده‌اند که از این افراد بیش از هفت هزار و ۶۰۰ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد تومان کشف شده است. منبع: ایسنا برچسب ها: دستگیری ، مجرم ، پایتخت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری مجرم پایتخت دستگیر شده طرح رعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم دستگیری سارقان موبایل موتورسوار در تهران

دریافت 26 MB کد خبر 6093117

دیگر خبرها

  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • (تصاویر) دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • فیلم دستگیری سارقان موبایل موتورسوار در تهران
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند