Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@04:38:20 GMT

پاساژها و بازارهای مسقف بازگشایی شدند؟

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۸۷۷۳

پاساژها و بازارهای مسقف بازگشایی شدند؟

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از آغاز به کار پاساژ ها و بازارهای مسقف از اول اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: کلیه واحدهای صنفی ملزم به ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت می باشند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "نادر مرادی" در تشریح این خبر گفت: با بر گزاری جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مصوب شد تا پاساژها و بازار های مسقف از تاریخ یکم اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیرو این مصوبه ساعت فعالیت پاساژها و بازار های مسقف تا ساعت 1800 خواهد بود و متصدیان واحد های صنفی این مراکر می بایست پس از ساعت 18:00 واحد صنفی خود تعطیل کنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: تمامی واحدهای صنفی کم خطر مستقر در بازار تهران پاساژها و بازارهای مسقف می بایست در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند و پس از دریافت کد مجوز بهداشت آن را در واحد صنفی شان نصب کنند. در غیر این صورت فعالیت این واحد ها بدون ثبت نام و دریافت کد مجوز غیر مجاز خواهد بود.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه صنوف پر خطر همچنان تعطیل می باشند، اظهار داشت: در تلاشیم تا با همکاری و رعایت کامل پروتکل ها بهداشتی توسط اصناف و مردم عزیز، امکان فعالیت اصناف پر خطر مانند فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای به غیر از فروشگاه های سوپر مارکتی، بهداشتی و شوینده، آرایشگاه و سالن های زیبایی، آموزشگاه های رانندگی رستوران اغذیه فروشی طباخی و فست فود (فقط امکان غذای بیرون بر دارند)، گرمابه سونا، مراکز بازی و تفریحی، گیم نت، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، تالارهای پذیرایی و سالن مراسم، قهوه خانه، چایخانه نیز در مراحل بعد محیا شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازار ها پلیس امنیت پاساژ ها بازارهای مسقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند

 معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انجام گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی شهرستان جیرفت و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: کشت مشترک بازرسان و‌کارشناسان اداره کل صمت جنوب کرمان به همراه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با بازرسی از ۸ واحد صنفی لوازم کشاورزی بعمل آمد که متصدیان ۳ واحد صنفی متخلف به دلیل داشتن تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و عدم ارائه فاکتور خرید، ضمن ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی، متصدیان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت