Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@12:12:05 GMT

فرمانده ناجا باید مقتدر و مهربان باشد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۸۷۹۱

فرمانده ناجا باید مقتدر و مهربان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیّد علیرضا ادیانی، در همایش فرماندهان و مدیران ناجا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به حدیثی از ائمّه (علیهم السّلام) گفت: بهترین دوران برای پذیرش مسئولیت، زمانی است که ابرار حاکمیت داشته باشند. تلاش ائمّه (علیهم السّلام) در دوران امامت بر این بوده که حکومت اسلامی ایجاد شود تا به برپایی عدل بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: الحمدلله که تحت زعامت فقیهی فیلسوف، حکیم، مدیر، مدبّر و آگاه در نظام اسلامی مسئولیت گرفته ایم. مقام معظم رهبری در شرفیابی که در محضر ایشان داشتم، به بنده گفتند: «من از روابط صمیمی شما با سردار اشتری اطلاع دارم.» بنده خودم را سرباز ولایت می دانم و این برای من افتخار است که حضرت آقا به این صمیمیت اشاره کردند.

ریاست سازمان عقیدتی سیاسی در ادامه، خطاب به فرماندهان حاضر در این ویدئو کنفرانس گفت: شما عزیزان، بهترین افرادی بوده اید که می‌شد انتخاب کرد.

وی با اشاره به همکاری و ارتباط مسئولین نیروی انتظامی گفت: این روحیه تعامل و همکاری را دارم مشاهده می‌کنم. سلسله مراتب برای انسجام امور است، که باید رعایت شود؛ اما این هم نیست که از وظایف خودمان عدول کنیم.

ایشان در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به فرماندهان گفت: می‌شود هم مقتدر بود و هم مهربان؛ اینها با هم منافاتی ندارند. فرمانده باید هم مقتدر باشد و هم مهربان.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به مشکلات معیشتی کارکنان اضافه کرد: ما در بحث مسکن، هم سازمانی و هم شخصی، باید بیشتر تلاش کنیم. خواست من از شما فرماندهان این است که این نهضت ساخت مسکن را که مورد تأکید فرماندهی محترم ناجا نیز هست، پیگیری نمائید.

ایشان با اشاره به آسیب‌های فردی و اجتماعی که متوجه کارکنان ناجا است فرمود: گاهی فردی که به یک گناه یا جرم مبتلا می‌شود، ما نیز در آن شریک هستیم و باید پاسخگو باشیم، پس بیایید با اقدامات خود، جلوی این آسیب‌ها را بگیریم.

وی در پایان، فرماندهان را به مطالعه سخنان رهبری در دیدار مسئولان نظام که به تبیین فرماندهی و مدیریت در کلام حضرت علی (علیه السلام) می‌پردازد، توصیه کرد و گفت: مجموعه این بیانات در سه جلد کتاب منتشر شده که برای فرماندهان و مدیران، بسیار آموزنده و کارگشا است.

کد خبر 4905286 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مقام معظم رهبری سازمان عقیدتی سیاسی ناجا سردار حسین اشتری ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران شیوع کرونا وزارت آموزش و پرورش شهر تهران قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی فاصله گذاری اجتماعی سیدابراهیم رئیسی سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور مترو بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان ومعلمان جهادی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در این مراسم گفت:  ثروت و سرمایه اصلی کشور نیروی انسانی و نسل جوان آن است که می تواند جامعه را از گردنه‌های مختلف به سلامت عبور دهد.

 سرهنگ عیوضلو افزود:  رسالت مهم امروز معلمان تربیت فرزندانی با اخلاق، با ادب و انقلابی و تحصیل‌کرده است تا بتوانیم در آینده کشوری پیشرفته و دارای علم و فناوری داشته باشیم.

 

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان ومعلمان جهادی در ارومیه
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان