Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون از بلاتکلیفی احداث مجتمع بزرگ تجاری یاسوج انتقاد کرد و گفت: وضعیت موجود چهره شهر را نازیبا کرده است. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نشست منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی با مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با هدف تعیین تکلیف مجتمع بزرگ تجاری یاسوج بعد از گذشت 5 سال از کلنگ زنی این پروژه و کمک به مراکز درمانی بویژه بیمارستان شهدای گمنام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی روشنفکر در این نشست با اشاره به کلنگ زنی پروژه مجتمع بزرگ تجاری یاسوج متعلق به سازمان تامین اجتماعی با مشارک سازمان اقتصادی کوثر در سال 95 ، گفت: ولی هنوز خبری از اجرای این پروژه نیست و مردم از این وضعیت گلایه دارند.

وی بیان کرد: پروژه رها شده مرکز تجاری شهر یاسوج در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع در یکی از بهترین نقاط شهر مربوط به سازمان تامین اجتماعی به عنوان مهمترین پروژه این سازمان در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک معضل به نوعی مرکز شهر را تعطیل کرده و چهره بسیار زشتی به شهر داده است.

روشنفکر ابراز کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود سازمان تامین اجتماعی در زمینه کمک ریالی و تجهیزاتی به درمانگاه‌های این سازمان بویژه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج نگاه ویژه داشته باشند.

تمدید و صدور دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی از خرداد به صورت غیرحضوریتمام تسهیلات تامین اجتماعی فارس تا پایان اردیبهشت 99 تمدید شدآخرین اخبار کرونا در استان البرز| تعطیلی‌های مراکز گردشگری و اقامتی ادامه دارد/ ارائه خدمات تلفنی صدور دفترچه تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور نیز در این نشست با تقدیر از پیگیری منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون افزود: در صورت اعلام آمادگی سرمایه گذار برای اجرای پروژه مجتمع بزرگ تجاری یاسوج تمام قد از وی حمایت می‌کنیم.

مصطفی سالاری با بیان اینکه آمادگی مشارکت با سرمایه گذار را داریم و حتی بخشی از آورده مورد نیاز غیر از زمین محل اجرای پروژه را تامین می‌کنیم، ادامه داد: در زمینه ارائه تسهیلات بانکی به سرمایه گذار نیز در حد توان از طریق بانک کمک می‌کنیم.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه 400 تا 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که در صورت پیدا شدن سرمایه گذار می‌توان بخشی از این میزان را در هنگام پیش فروش‌ها تامین کرد.

به گزارش تسنیم مهدی روشنفکر در این نشست از سالاری خواست برای تعیین تکلیف این پروژه از هیچ کوششی دریغ نکرده و بعد از سال‌ها بیش از این مردم را نگران نکنند.

انتهای پیام/541/ح

 

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجتمع بزرگ تجاری یاسوج سازمان تامین اجتماعی سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • کلنگ زنی دومین سرای دانشجویان متاهل در یاسوج
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن