Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@22:25:41 GMT

تراکتور داران خرمبید در صف کرونا ستیزی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۹۲۰۸

تراکتور داران خرمبید در صف کرونا ستیزی

خسروانی از همراهی تراکتور داران پیشرو شهرستان خرمبید در مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: تعداد ۲۲ دستگاه تراکتور در اختیار ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «آرش خسروانی» از همراهی تراکتور داران پیشرو شهرستان خرمبید در مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: تعداد ۲۲ دستگاه تراکتور در اختیار ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان قرار گرفته است و این دستگاه ها مجهز به سمپاش های توربولاینر و لانس دار بوده و برای گند زدایی معابر به کار گرفته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمبید، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا کنون بیش از سه مرحله عملیات ضد عفونی و گند زدایی معابر با بکار گیری این ادوات در خرمبید عملیاتی شده است. 

 

وی با اشاره به ضرورت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و تداوم مشارکت همگانی در مبارزه با آن بیان کرد: به منظور حمایت از تراکتور داران دخیل در مبارزه با کرونا، سوخت ۳۰۰ تا ۵۰۰ لیتری برای این دستگاه ها اختصاص یافته است.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خرمبید ویروس کرونا کرونا جهاد کشاورزی فارس شیراز مبارزه با کرونا تراکتور داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی بابلی در شهرستان آمل، گفت: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده که درحال بررسی است.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند