Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:46:31 GMT

طرح هادی ۱۵۰ روستا در استان تهران نیاز به بازنگری دارد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۹۲۸۴

طرح هادی ۱۵۰ روستا در استان تهران نیاز به بازنگری دارد

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در اولین جلسه شورای برنامه ریزی در سال جدید که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ۳۲ دستگاه اجرایی برگزار شد با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات اظهار داشت: جهش تولید با همکاری و همراهی دستگاه‌های استان محقق می‌شود و باید برنامه ریزی ها معطوف به عملیاتی شدن این شعار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان داشت: با توجه به نامگذاری سال به عنوان جهش تولید و با توجه به شیوع کرونا و تبعات امنیتی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آن باید ابعاد و تأثیرگذاری کرونا در زمینه تولید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا با مشکلی خاصی مواجه نشویم.

محسنی بندپی ادامه داد: به منظور سرعت بخشیدن به جهش تولید باید اهداف و برنامه‌های مرتبط با این شعار مشخص شود تا با محوریت حفظ اشتغال موجود، ایجاد اشتغال جدید و تقویت شرکت‌های دانش بنیان، اهداف اقتصادی کشور پیگیری شود.

استاندار تهران عنوان کرد: در راستای عملیاتی کردن جهش تولید مقرر شد تا دستگاه‌های استان تهران نظرات خود را حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت به سازمان برنامه و بودجه استان ارائه کنند تا نظرات تجمیع شود.

محسنی بندپی در ادامه در مورد کمربندی ورامین گفت: اتصال کمربندی جنوبی ورامین به کمربندی قرچک در شورای ترافیک و شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شد و اجرایی می‌شود.

وی افزود: طرح هادی حدود ۱۵۰ روستا در استان تهران از ده سال گذشته و نیاز به بازنگری دارد که در این زمینه اختلاف نظری بین بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی استان به جهت حقوق وجود داشت که مقرر شد از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری موضوع پیگیری و مبنای تصمیم‌گیری قرار گیرد.
 

کد خبر 4905392

منبع: مهر

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استانداری تهران طرح هادی روستایی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا ایلام شهرکرد قزوین بارش باران کمک به نیازمندان بیرجند استانداری قزوین ماه مبارك رمضان نیمه شعبان جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران

به گزارش «نماینده»، مهدی اقراریان در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اقدامات متنوعی در حوزه اجتماعی و فرهنگی صورت گرفته اما بر اساس مسئولیت نظارتی شورا باید نکاتی را مطرح کنم، گفت: گزارش ارائه شده در خصوص اقدامات مناسبتی بود که خوشبختانه متنوع بود اما نمی توانیم فرهنگ را به یک سری اقدامات فرهنگی تقلیل دهیم.

وی ادامه داد: نقش معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری در فرهنگ‌سازی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. اینکه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی چه نقشی دارد سوالات و ابهاماتی دارد و این نگرانی برای ما ایجاد می شود که در مدیریت منابع دچار مواردی شویم که نشان دهنده فعالیت های هم افزا نباشد. سوال ما این است که سازمان فرهنگی و هنری چه اقداماتی انجام داده است؟

اقراریان با بیان اینکه تنوع مخاطب در اجرای برنامه ها بسیار اهمیت دارد، یادآور شد: تهران بیش از ۹ میلیون جمعیت دارد و باید تنوع مخاطبان در اجرای برنامه ها مورد توجه قرار بگیرد. یکی از جمعیت های مورد نظر باید پرسنل شهرداری و مجموعه های تابعه آن باشند و پرسش ما این است که چه برنامه هایی برای پرسنل در نظر گرفته شده بود؟

رییس کمیته نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه انطباق با اسناد بالادستی از دیگر موارد مورد نظر است، تصریح کرد: پیوست نگاری فرهنگی فعالیت های شهرداری تهران نیز مورد اهمیت است.

وی تأکید کرد: غصه‌ای از ابتدای دوره برای ما وجود دارد. تابلوی کوچه ها مزین به تصاویر شهداست. ما به شهردار تذکر می دهیم و ناراحت می شود و به هم می ریزد اما به نظر می رسد این تذکر خوبی است. تابلوهای مزین به تصاویر شهدا شرایط خوبی ندارد و با این حجم از هزینه‌های گسترده در بخش های مختلف، شاید تغییر این تابلوها هزینه چندانی نداشته باشد. یادمان شهدا در مناطق نیز وضعیت مناسبی ندارد و وقتی شهردار تهران خود را داعیه دار فرهنگ شهادت می‌داند نباید توجه به شهدا و یادمان آنها مورد غفلت قرار بگیرد. امیدواریم پیام فرهنگی شهرداری این باشد که این مجموعه به تمام شهروندان توجه دارد نه یک جریان خاص.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت