Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@20:22:25 GMT

نمایش‌نامه جوان خوزستانی در آلمان رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۹۴۴۱

نمایش‌نامه جوان خوزستانی در آلمان رونمایی می‌شود

نمایشنامه «نقش پنهان و گناه» نوشته جوان دزفولی محمدرضا خردمند توسط اسما مویسات به زبان بین المللی انگلیسی ترجمه شد و در آلمان رونمایی می‌شود. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول،  نمایشنامه «نقش پنهان و گناه» «Hidden Role and The Sin» نوشته محمدرضا خردمند با ترجمه اسما مویسات از زبان فارسی به انگلیسی ترجمه و آماده انتشار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این اثر که پیش از این در جشنواره‌های مختلف حضور چشم‌گیر داشته، نخستین نمایشنامه ایرانی است که به زبان بین المللی انگلیسی ترجمه و در کشور آلمان رونمایی می‌شود.

نمایشنامه «نقش پنهان و گناه» به نویسندگی جوان شهرستان دزفول محمدرضا خردمند و با ترجمه اسما مویسات در حال انجام مراحل نهایی است و دکتر میترا تقی نژاد به عنوان ویراستار و محسن حیدری به عنوان طراح جلد و پوستر معرفی شده  و این نمایشنامه  در کشور آلمان رونمایی می‌شود.

سفارش نمایشنامه‌های جدید کانون با محوریت "فرهنگ فولکلور" و "آیین‌های ایرانی"/ قندیل به چاپ پنجم رسیدبرگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی خلاق با موضوع کروناسفارش نمایشنامه‌های جدید کانون با محوریت "فرهنگ فولکلور" و "آیین‌های ایرانی"/ قندیل به چاپ پنجم رسید

شایان به ذکر است، نمایشنامه‌های «سمفونی تلخ نوستالژی در کوچه پس کوچه‌های شهر»، «شب گرد»، «ورود ممنوع»، «جادوی جارو»، «قایم باشک با اوراکت»، «طبقه آخر»، «دیوونه کیه»، «شش هزارمین شب را فراموش کن»، «نقاشی سحر» و «کیک با طعم خون» و کتاب‌های «آشنایی با فن بیان»، «آشنایی با طراحی صحنه»، «آشنایی با مکتب سورئالیسم» و «مجموعه فیلمنامه کوتاه پنج گانه فریاد سکوت» از محمدرضا خردمند در ایران منتشر شده است.

انتهای پیام/337/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلمان رونمایی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم

محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با صندوق پوشش ریسک گفت: تمام کار‌های آن انجام شده و منتظر مجوز نهایی سازمان بورس هستیم تا به امید خدا مراسم رونمایی از صندوق پوشش ریسک را داشته باشیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان برای رونمایی از این صندوق زمان دقیقی را اعلام کرد؟ گفت: تعیین کننده این موضوع سازمان بورس است.

گودرزی در رابطه با اهمیت صندوق پوشش ریسک هم اظهار کرد: مهم‌ترین فاکتور صندوق پوشش را باید این گونه مطرح کرد که کسانی که علاقمند هستند در بازار‌های نوین معامله کنند ولی دانش کافی ندارند و همچنین حاضر هستند سطح ریسک بالایی را تحمل کنند، می‌توانند با سرمایه گذاری در این نوع صندوق‌ها در بازار‌های مشتقه بدون این که بخواهند دانش خیلی تخصصی داشته باشند فعال شوند.

او افزود: صندوق‌های پوشش ریسک کمک می‌کنند به شکل غیر مستقیم مردم از بازار‌های مشتقه استفاده کنند و از دانش و تجربه متخصصان بازار سرمایه برای کسب بازده متناسب با ریسک خود بهره ببرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • کتاب شعر «ناله‌های امپراطور» در بروجرد رونمایی شد
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم
  • تسلیحات اهدایی ناتو به اوکراین، سر از نمایشگاه مسکو درآورد+ عکس
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه