Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه همه باید از مردم تا مسئولان، قرارگاه رزمایش مواسات را یاری کنند، گفت: باید بکوشیم در قالب این قرارگاه، نیازمندان واقعی شناسایی شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «آیت الله ابوالقاسم یعقوبی»، امروز (یکم اردیبهشت) در نشست حلقه استادیاران شجره طیبه صالحین سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی که در محل دفتر وی برگزار شد، گفت: ناحیه مقاومت بسیج بازوی توانمند حرکت حلقه صالحین است و باید بسترهای آن را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه باید گره‌ها و اشکالات موجود در کار صالحین رفع شود، تصریح کرد: در این راستا لازم است مربیان و سرمربیان حلقات صالحین با هم ارتباط بیشتری داشته باشند، چرا که این ارتباطات و تبادل تجربیات و اتصال زنجیره مربیان نقش ویژه‌ای در تقویت این دوره‌ها خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه در حرکت صالحین، باید ریلی حرکت کنیم نه دیمی، افزود: ازاین ‌رو باید بدانیم امسال می‌خواهیم چه اقدامی انجام دهیم و برنامه سال آینده ما چیست.

 

 

آیت الله یعقوبی با اشاره به اینکه رسالت طرح صالحین کادرسازی و ریل‌گذاری برای نظام است، افزود: این ریل‌ها باید جدی و مشخص باشد تا وظایف و اهداف ما تعریف شده بوده و تلاش کنیم برنامه‌های خود را اجرایی کنیم.

 

 

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه در اجرای طرح طیبه صالحین واسطه‌ها نباید زیاد باشد، خاطر نشان کرد: چرا که افزایش واسطه‌ها کار را خراب می‌کند، اما اگر زنجیره به هم وصل باشد برکت کار دیده می‌شود.

 

 

آیت الله یعقوبی در ادامه به اجرای رزمایش همدردی و کمک مؤمنانه مواسات پرداخت و گفت: مواسات شامل کسی است که دیگران را در آنچه دارد شریک می‌کند، درواقع در این رزمایش خوب‌ها سخاوتمندان و خوب‌ترها کریمان هستند.

 

 

وی اضافه کرد: شرکت در رزمایش مواسات یعنی هرچه خداوند به شما امکانات چه مادی و چه معنوی داده، از این امکانات برای این رزمایش استفاده کنید.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه همه باید از مردم تا مسئولان، قرارگاه رزمایش مواسات را یاری کنند، اظهارداشت: باید بکوشیم در قالب این قرارگاه نیازمندان واقعی شناسایی شوند.

 

 

آیت الله یعقوبی افزود: قرارگاه کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی را ساماندهی، برنامه‌ریزی، اولویت‌بندی و توزیع می‌کند و این حرکت بر محور ولایت پیش می‌رود.

 

 

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه رزمایش مواسات و همدلی بجنورد خراسان شمالی رزمایش مواسات خراسان شمالی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: اداره کل دامپزشکی در سال جاری به اجرای سلسله رزمایش‌های جهاد دامپزشکی سربازان حضرت زهرا (س) اداره کل دامپزشکی مازندران می‌پردازد که دومین رزمایش خود را در بخش بلده شهرستان نور برگزار کرد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این رزمایش گفت: این رزمایش بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی است که در استان مازندران برگزار شده است و ترکیبی از اجرای متمرکز و پراکنده است.

 آقاپور کاظمی ادامه داد: بالغ بر ۵۰هزار دام‌در ۲۹ روستای بخش بلده شهرستان نور به صورت متمرکز و سایر دام‌ها در سایر روستا‌های بخش بلده در فاز پراکنده از ۸ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ واکسینه می‌شوند.  

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به برگزاری رزمایش‌های جهاد دامپزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار استان گفت: خدمات دامپزشکی  ‌به‌صورت کاملا رایگان خواهد بود.

آقاپور کاظمی تصریح کرد: این رزمایش با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، فرمانداری نور، بخشداری بلده و ناحیه مقاومت بسیج بلده برگزار شد شامل خدمات واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین، طیور،  سم‌پاشی و ضدعفونی اماکن دامی، آموزش بهره‌برداران با هدف کاهش نیاز آنان به دامپزشک و معاینه و درمان رایگان دام خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 
  • برای نگهداشت حرمت معلم بکوشیم
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟