Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@15:24:46 GMT

المپین اندونزی به دلیل بیماری کرونا درگذشت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۹۷۷۴

المپین اندونزی به دلیل بیماری کرونا درگذشت

ورزشکار سابق المپیکی اندونزی به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شیوع ویروس کرونا در جهان بیش از 2 میلیون نفر را درگیر کرده که از این بین بیش از 165 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

لوکمن نویده شناگر طلایی اندونزی در بازی‌های جنوب شرق آسیا در سال 1983 و المپین این کشور در سن ۵۶ سالگی به دلیل شیوع ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر او در گفت وگویی اعلام کرد لوکمن 2 روز قبل از فوتش به بیماری کرونا مبتلا شده بود.

دبیر کل معاونت ورزش و جوانان اندونزی در این باره گفت: ما از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدیم. لوکمن یکی از ورزشکاران برجسته ما در رشته شنا بود.

لوکمن بعد از خداحافظی از دنیای قهرمانی، در شورای ورزش ملی اندونزی فعالیت می کرد. شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اندونزی بیش از شش هزار نفر اعلام شده است. 590 نفر هم به خاطر این بیماری جان باختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا اندونزی المپین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال عراق به المپیک ۲۰۲۴ پاریس صعود کرد.

به گزارش مشرق، در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا امشب تیم ملی عراق در ورزشگاه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی رفت و پس از تساوی یک بر یک در دقیقه با برتری ۲ بر یک در وقت‌های اضافی مقابل این تیم به رتبه سوم رسید.زید تاهسین و علی جاسم در این بازی برای شاگردان راضی شنیشل موفق به گلزنی شدند و تک گل اندونزی را نیز ایوار جنر به ثمر رساند.به این ترتیب عراقی‌ها پس از سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۱۶ برای سومین بار موفق به حضور در المپیک شدند.این‌ تیم سابقه قهرمانی سال ۲۰۱۳ و سومی سال ۲۰۱۶ را در کارنامه دارد.منتظر محمد، بازیکن مس رفسنجان در این تورنمنت عراقی‌ها را همراهی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • هنرمند پرآوزاه موسیقی خراسان شمالی درگذشت
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • (ویدئو) فوران یک آتشفشان در اندونزی و تخلیه ساکنان
  • فیلم/ فوران آتشفشان در اندونزی
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • رضا شیخی درگذشت