Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@20:43:57 GMT

ادامه منع تردد در نجف

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۰۳۶۴

ادامه منع تردد در نجف

به گزارش صدای ایران به نقل از شبکه خبری سومریه‌نیوز، لؤی الیاسری، رئیس کمیته بحران در استان نجف اعلام کرد: تعطیلی رسمی در نجف در تمامی ادارات به جز اداراتی مثل بهداشت، سازمان بازنشستگی و شهرداری ادامه خواهد داشت چراکه وضعیت نجف با بغداد متفاوت است. به دلیل ادامه بحران کرونا منع تردد همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اجازه تجمع و برگزاری مناسبت‌ها در ماه رمضان داده نمی‌شود و از ساکنان می‌خواهیم به هیچ وجه مناسبت و مراسمی برگزار نکنند. تالارها، رستوران‌ها و کافه‌ها نیز همچنان بسته می‌مانند.

الیاسری گفت:مساجد همچنان بسته می‌مانند و تنها اذان از مساجد پخش می‌شود. این تصمیمات به مدت یک هفته اجرا خواهد شد و اگر مفید و تأثیرگذار بود کم کم از شدت محدودیت‌ها می‌کاهیم اما اگر نتیجه عکس داد منع تردد تمدید خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران نجف کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ظفری، در تشریح وضعیت مناطقی که شب گذشته دچار سیلاب شدند، افزود: بارش‌های زیادی را در مناطق غربی و جنوبی کشور داشتیم. شهر دزفول در استان خوزستان بارش‌های زیادی در حدود ۱۲۷ میلی‌متر داشته است و همچنین بخش‌هایی از بندر امام دچار آب‌گرفتگی شد.

وی ادامه داد: راه‌های اصلی باز است ولی در مناطقی از استان‌های ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری به راه‌های عشایری خسارت جدی وارد شده است. در برخی از مناطق تلفات دامی گزارش شده، اما خوشبختانه گزارشی از خسارت جانی به ما نرسیده است. البته ما همچنان در حال ارزیابی هستیم.

ظفری از وصل شدن برق شهر معمولان خبر داد و گفت: در حاشیه شهر اسلام برخی از خانه‌ها دچار آب‌گرفتگی‌شده بودند که اهالی به جای امن منتقل شده‌اند.

وی ادامه داد: علاوه بر استان ایلام، در مناطقی از خراسان جنوبی و چهار محال و بختیاری هم افرادی که در محاصره سیلاب بودند، با کمک نیروهای امدادی به نقاط امن منتقل شدن و مشکل خاصی وجود ندارد.

معاون مدیریت بحران کشور در ادامه گفت: صبح امروز با توجه بارش‌های شب گذشته از برخی مناطق حاشیه تهران بازدید داشتیم. همه نیروهای امدادی از جمله هلال احمر، راهداری و پلیس در آمادگی کامل هستند. در استان‌های شمالی کشور، شمال غربی و شمال شرقی کشور هم برای امروز آماده‌باش کامل اعلام کردیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه سرکشی‌ها انجام شده و ستادهای بحران تشکیل شده است، گفت: دیشب در چهارمحال بختیاری ستاد بحران با حضور استاندار تشکیل شده و تصمیمات خوبی گرفته شده است که بتوانیم این دو روز را با ایمنی کامل فضا رو مدیریت کنیم.

کد خبر 6096201

دیگر خبرها

  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران