Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم جاوشیری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پهلوگیری کشتی‌های حامل کالاهای اساسی کشور در بندر چابهار به تمامی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور فراخوان داده شده در صورتی که سهمیه دارند سریعا ماشین آلات خود را به این بندر اعزام تا بار را تحویل گرفته و حمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره های کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در هر استانی سهمیه ای دارند که براساس این سهمیه اقدام به اعزام کامیون برای حمل کالا می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: این در حالیست که اداره کل بازرگانی و شرکتهای واردکننده کالاها از طریق دریا به چابهار بطور مستقیم با شرکت های خصوصی براساس فراخوان ارائه شده برای حمل کالاها قرارداد امضا می کنند.

وی گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و تعطیلی در سطح کشور این اداره براساس پروتکل بهداشتی و رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا فعال بوده و حتی در هر منطقه‌ای که آلوده و قرمز اعلام شده سفیران سلامت کالای اساسی مردم را به دست آنان رسانده اند.

جاوشیری افزود: هر شهر یک سیلو دارد که به صورت آنلاین اطلاعات کامل آن در اداره کل صنعت، معدن و تجارت همان استان وجود دارد و هر استانی که سهمیه کالای اساسی آن کم شده باشد همان روز تعداد ناوگان باری را افزایش می دهد که با آنها نیز هماهنگ هستیم.

وی ادامه داد: کالاهای سهمیه سیستان و بلوچستان نیز از طریق ناوگان داخلی خود استان جابجا می شود که تاکنون با وجود شیوع کرونا کار جابجایی کالا انجام می شد بطوریکه در همین ایام توانستیم رکورددار باشیم و نزدیک به ۴۰۰ دستگاه کامیون بارگیری کردیم.

وی گفت: با توجه به  اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان به تازگی از مرکز شمال استان جدا شده تاکنون هر کامیونی که ۲ سرویس یا بیشتر بار جابجا می کرد بسته های تشویقی یا حمایتی شامل ۲ حلقه لاستیک با قیمت مناسب، از طریق اداره کل مستقر در زاهدان  به آنها ارائه می شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان افزود: این اداره کل در این مدت نزدیک به هزارو ۵۰۰ بسته سلامت به رانندگانی که بارگیری انجام دادند اهدا کرده است.

وی اظهار داشت: همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت رانندگان یک پزشک در پایانه حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان مستقر کرده ایم.

به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای ۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در زاهدان و ایرانشهر است که اداره کل مستقر در زاهدان شهرستان های زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، خاش، میرجاوه، سراوان، سیب سوران و مهرستان را زیرپوشش دارد و اداره کل راهداری ایرانشهر (جنوب استان) محورهای ارتباطی ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، راسک، دشتیاری، قصرقند، نیکشهر، کنارک و چابهار را زیرپوشش دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان سیستان و بلوچستان راهداری و حمل و نقل جاده سیستان و بلوچستان کالاهای اساسی کشتی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان

 رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: سهمیه سوخت کامیون‌ها براساس پایش و عملکرد و تناژ آنها در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

رئیسی با اشاره به کاهش سهمیه به صورت ماهیانه، افزود: اگر کامیونی عملکرد پایینی داشته باشند سوخت کمتری دریافت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان