Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@22:03:04 GMT

بیشترین سرقت های خرد توسط معتادان صورت می گیرد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۰۴۵۵

بیشترین سرقت های خرد توسط معتادان صورت می گیرد

حسن رستم زاد روز دوشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری آستارا اظهار کرد: اکنون با توسعه فضای مجازی و گسترش آن در بین سنین مختلف روش های توزیع مواد مخدر نیز تغییر کرده و در این راستا شناسایی، رصد و برخورد با افراد توزیع کننده ضروری است.

وی با بیان  این که مقابله با اعتیاد نیازمند برنامه ریزی در حوزه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی است خاطرنشان کرد: در این راستا ادارات و سازمان های مردم نهاد باید همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد:همزمان در کنار مبارزه با گسترش مواد مخدر، آگاهی بخشی بیشتر به خانواده ها و جریان سازی جهت بازگو کردن خطرات و آسیب های ناشی از استفاده از مواد، اصلی ترین راه برای مقابله با معضل مواد مخدر است.

وی ادامه داد: ظرفیت های بسیاری در حوزه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی وجود دارد و جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام ملی برای برون رفت از بحران مواد مخدر است.

وی اضافه کرد: کشور امروز با مشکلات مختلفی روبرو است و دشمنان و بدخواهان ملت در تلاش هستند تا از هر طریقی به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند و سالانه شاهد هزینه های بسیاری برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و اثرات ناشی از آن در کشور هستیم.

فرماندار آستارا یادآور شد: سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه مقابله با مواد مخدر در شهرستان آستارا انجام شد و در این راستا تلاش های نیروهای انتظامی، امنیتی و نظارتی قابل تقدیر است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اعتیاد خانواده سرقت مبارزه با مواد مخدر نظام جمهوری اسلامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!