Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار علی ملک شاهکویی؛ فرمانده سپاه نینوا در نشست خبری با اصحاب رسانه این خبر را اعلام کرد و گفت: حماسه آفرینی پاسداران رشید اسلام در صدر انقلاب و دوران دفاع مقدس در کنار بسیج و ارتش بر کسی پوشیده نیست و ما بعد از دفاع مقدس شاهد خدمت رسانی‌های پی در پی سپاه در زمینه‌های مختلف هستیم خدمت به مردم افتخار ماست و در تمامی مشکلات و بلایا سپاه در کنار مردم است که یکی از مصادیق آن زلزله و سیل و همین موضوع کرونا شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار علی ملک شاهکویی گفت: تا پایان ماه رمضان چهار رزمایش کمک مومنانه انجام می‌شود و ۲۰۰ هزار خانوار از بسته‌های معیشتی بهره خواهند برد.


او ادامه داد: کمک رسانی بسته‌های معیشتی را از شب عید برای نیازمندان آغاز کرده بودیم، اما بعد از سخنان گوهربار امام خامنه‌ای (مدظله العالی) طرح رزمایش کمک مومنانه را سازماندهی کردیم و قرارگاه استانی این طرح با محوریت آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان، حق شناس استاندار گلستان و سپاه نینوا در استان و ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان نواحی بسیج در شهرستان‌ها فعال شد تا این رزمایش را با محوریت مساجد شهرستان برگزار کنیم.

 

سردار ملک افزود: تا کنون در دو مرحله تاکنون ۲۷ هزار و ۷۴۰ بسته کمک معیشتی مواد غذایی در سراسر استان از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج استان بین خانوار‌های کم برخوردار توزیع شده است.

 

فرمانده سپاه نینوا استان در ادامه این نشست به طرح غربالگری سپاه هم اشاره کرد و گفت: با کمک هزار و ۴۷۶ بسیجی در طرح بسیج ملی غربالگری طی ۱۰ روز ۹۷ درصد جمعیت استان را غربالگری کردیم.


سردار ملک افزود: حدود ۸ هزار گروه جهادی با حضور بیش از ۴۶ هزار بسیجی در بخش‌های مختلف در حال خدمت رسانی به مردم هستند.


انتهای پیام / فا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران کرونا در ایران بسته های حمایتی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد

حجت‌الاسلام محمد رضا بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: این بسته‌ها در راستای اجرای امینانه نیات واقفان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم به نیت امام زمان (عج) به تعداد ۱۱۴ عدد بسته معیشتی توزیع شده است، افزود: ارزش هر بسته ۱۳ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس اوقاف شاهرود گفت: در مجموع یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

بخشی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان یکی از نیات واقفان نیک اندیش شهرستان شاهرود است، بیان کرد: مردم نیک اندیش می‌توانند در این زمینه کمک حال اداره اوقاف باشند تا بتوانیم جامعه هدف بیشتری را پوشش دهیم.

وی افزود بسته‌های معیشتی توزیع شده بین نیازمندان شامل ماکارونی، رب، روغن، چای، برنج و.... است.

کد خبر 6094732

دیگر خبرها

  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود