Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، در اولین جلسه هیات فنی مراکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی استان در سال 99 گفت: هم اکنون 41 مرکز مشغول ارائه خدمات به کسب وکارها، صاحبان ایده و استارت آپ ها در استان خراسان رضوی هستند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، محمد امین بابایی مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در رابطه با این خبر گفت: درک و شناخت اصولی استانداردهای مدیریت کیفیت از موارد بنیادین برای ارتقاء سطح کیفی و بهره وری در هر کسب و کاری است که به دلیل پیچیدگی های ذاتی موضوع مدیران و صاحبان مشاغل دچار سردرگمی شده و گاهی تصمیمی اتخاذ می شود که منجر به دوباره‌کاری و هدر رفتن منابع سازمان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل وجود یک مرکز مشاوره توانمند مانند شرکت توسعه فناوری صنایع پارس شید می تواند به مدیران در این زمینه کمک شایانی نماید.
وی گفت: با عنایت به جایگاه بخش کشاورزی به‌عنوان موتور محرک رشد و توسعه اقتصادی در ساختار شهری و روستایی‌همچنین نگاه استراتژیک در مباحث مربوط به کشاورزی، استفاده از دانش و تجربه مراکز مشاوره کارآفرینی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.بابایی در ادامه افزود: یکی از راهبردهای این اداره کل در سال های اخیر گسترش مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی بخصوص در سطح شهرستان های استان به منظور استفاده از پتانسیل بخش توانمند خصوصی در هدایت و مشاوره متقاضیان در زمینه کسب و کار و کارآفرینی می باشد در همین راستا به شرکت تعاونی رویان سبز سبزوار مجوز تخصصی فعالیت در زمینه مشاوره کارآفرینی در بخش کشاورزی اعطا گردید.
وی در خاتمه گفت:با اضافه شدن مراکز فوق به جمع مراکز مشاوره کارآفرینی، هم اکنون 41 مرکز مشغول ارائه خدمات به کسب وکارها، صاحبان ایده و استارت آپ ها در استان خراسان رضوی هستند که از این تعداد 7 مرکز در شهرستان های گناباد، نیشابور(دو مرکز)، تربت حیدریه، تربت جام، کاشمر و سبزوار و بقیه در شهرستان مشهد فعالند.
شایان ذکر است شرکت توسعه فناوری صنایع پارس شید در زمینه « سیستم های مدیریت و بهبود کیفیت» در شهر مشهد مقدس و شرکت تعاونی رویان سبز سبزوار در زمینه کشاورزی در شهرستان سبزوار به صورت تخصصی مجوز فعالیت دریافت نمودند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مراکز مشاوره خراسان رضوی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان به هیچ عنوان نباید اهمیت راهنمازدن را دست کم بگیرند چرا که این اقدام به ظاهر کوچک، از تصادفات بسیاری جلوگیری می‌کند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: تجربه، در رانندگی معلم خوبی نیست و احتیاط شرط عقل است؛ چرا که بسیاری از رانندگان با تجربه هم گاهی با بی احتیاطی‌های خود باعث بروز حوادث جبران ناپذیری می‌شوند. به عنوان مثال  ناگهان تغییر مسیر دادن و عرض راه را بدون زدن راهنما طی کردن؛ بسیار خطرناک است اما برخی رانندگان  این کار انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه عدم استفاده از راهنما در هنگام تغییر مسیر نشانه حرفه‌ای بودن نیست، گفت: بسیاری از موتورسیکلت‌ها در همین تغییر مسیرهایی که توسط رانندگان بی‌احتیاط صورت گرفته دچار آسیب‌های شدید و حتی مرگ شده‌اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگان هنگامی که رانندگان در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها در حال حرکت هستند و قصد تغییر مسیر دارند باید حتما از راهنما استفاده کنند. همچنین پس از استفاده از راهنما کاهش سرعت نیز ضروری است و پس از آن باید اقدام به تغییر مسیر شود.

شریفی گفت: برخی از تغییر مسیرهای ناگهانی در صورت سرعت بالای خودروی سواری می‌تواند به علت وجود نیروی گریز از مرکز، باعث واژگونی خودرو شود.

وی همچنین با اشاره به رفتار غلطی که برخی از رانندگان مرتکب آن می‌شوند، گفت: رانندگان نباید با بیرون آوردن سر از خودرو و فریاد زدن، دیگر رانندگان را از اهداف خود باخبر کنید بنابراین استفاده از راهنما، بهترین روش است. 

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: حال سوال اینجاست که اگر شما راهنما بزنید؛ حق تقدم عبور با شماست؟ و در جواب این سوال باید گفت خیر. راننده حتما باید حق تقدم عبور را رعایت کرده و ابتدا با نگاه کردن به آیینه‌های وسط و جانبی تردد دیگر خودرو ها را کنترل کند. سپس در منتهی الیه سمت راست، با توجه به اینکه از قبل در فاصله مناسب ۱۰۰ تا ۱۵۰ متری راهنما زده، با کاهش سرعت اقدام به خروج از راه کنند.

شریفی افزود: شاید این جمله را شنیده باشید که برخی از رانندگانی که عادت به زدن راهنما ندارند و  به شوخی می‌گویند که راهنما نزنید چون برق مصرف می‌شود. این کار اصلا درست نیست. در ماده ۱۱۹ آیین نامه راهنمایی و رانندگی نیز عنوان شده که رانندگان باید در بین خطوط حرکت کرده و برای هر تغییر مسیر، با زدن راهنما به دیگر خودروها اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند