Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش هانمادانگ بانوان کشورمان بیان کرده است که می خواهد مدال طلای خود را در مسابقات جهانی با مبلغ زیادی به فروش برساند.

طرفداری- لیلا کشاورزی، قهرمان مسابقات جهانی هانمادانگ در مورد تصمیمش برای فروش مدال طلای خود در مسابقات جهانی هانمادانگ جهت کمک به مناطق محروم توضیحاتی را مطرح کرده است.

کشاورزی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت:

این مدال را سال گذشته در مسابقات جهانی 2019 کره جنوبی و با شرایط بسیار خاص و شکستگی پا کسب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این مدال زحمات زیادی کشیدم و حتی موفق شدم با رکوردشکنی به آن برسم. قبل از این مسابقه، در آیتم دیگر شرکت کرده بودم که آنجا با وجود کسب مدال نقره دچار پارگی رباط پا شدم و پایم را گچ گرفتند، اما روز مسابقه گچ پایم را باز کردم و خدا را شکر با وجود درد زیاد موفق به کسب مدال طلا شدم.

وی تصریح کرد:

خیلی وقت بود که قصد داشتم با فروش مدال طلایم کاری را انجام بدهم. در این مدت چند بار به مناطق روستایی رفتم و با مشاهده شرایط بچه‌ها در آنجا در این تصمیم خود مصمم‌تر شدم. وقتی از بچه‌های مناطق روستایی در خصوص اهداف آنها در زندگی سؤال می‌کردم، متأسفانه جواب‌های می‌شنیدم که به شدت من را ناراحت می‌کرد. در حالی آرزو و اهداف این بچه‌ها داشتن غذای گوشتی، لباس گرم، مداد رنگی برای نقاشی و دفتر و کتاب برای درس خواندن بود، که من ورزشکار یا هموطن به راحتی در خانه خود زندگی می‌کنم. حضور در این مناطق محروم روستایی باعث شد مشکلاتی را از نزدیک ببینم که برای فروش مدال خود مصمم‌تر شوم.

قهرمان مسابقات جهانی هانمادانگ درباره پیشنهادات خرید این مدال اظهار کرد:

از اواخر هفته برای فروش این مدال به صورت جدی کار خود را آغاز کردم و واقعیت این است که پیشنهاد 200 میلیونی نیز دریافت کردم، اما به نظرم در این شرایط با این مبلغ کمک چندانی حتی به یک یا دو روستا هم نمی‌شود. امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانم این مدال را با کمک ورزشکاران و هنرمندان به بالاترین مبلغ بفروشیم تا امکان بیشتری برای کمک کردن داشته باشیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا

تیم ملی امیدهای بوکس ایران با کسب سه مدال برنز، به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در حالی به میزبانی قزاقستان ادامه دارد که ملی‌پوشان تیم امیدهای ایران، با کسب ۳ مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند. این مسابقات با پیگیری مبارزات بخش جوانان تا هجدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

طبق جدول مسابقات بخش امیدها، امروز(شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبارزات مرحله نیمه‌نهایی رده سنی امیدها برگزار شد.

به این ترتیب محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری در وزن ۸۶ کیلوگرم و رضا خلیل‌زاده در وزن ۹۲+ کیلوگرم، با قبول شکست مقابل حریفان از صعود به فینال بازمانده و با کسب مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

با این اوصاف تیم امیدهای بوکس ایران که با سرمربیگری علیرضا استکی، برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود، با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد. مسابقات قهرمانی آسیای قزاقستان، سومین دوره مسابقات این رده سنی در قاره کهن بود.

پیش از این نیز در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسید و دوشنبه برای کسب مدال طلا مقابل شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان به روی رینگ می‌رود. 

امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ نیز دو بوکسور دیگر تیم جوانان ایران هستند که صاحب مدال برنز شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| دست رستمیان از کسب مدال کوتاه ماند
  • چه عواملی در محیط کار استرس‌زا است؟
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا