Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت الله رئیسی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقه برترین‌های ورزش در خانه در این استان، بیان کرد: در این هیئت بیش از ۲۰ رشته المپیکی، جهانی و آسیایی فعالیت دارند که نتایج قابل توجهی در این چند سال کسب کرده‌اند.

وی افزود: در راستای تأکیدات فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان مسابقه انتخاب برترین‌های طرح ورزش در خانه ویژه رشته‌های ورزشی این هیئت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به سه کلیپ برتر آموزش آنلاین، مسابقه یا تمرین آنلاین از طرف هیئت انجمن‌های ورزشی استان جوایزی اهدا می‌شود.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این مسابقه باهدف حفظ آمادگی و روحیه ورزشکاران انجام می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری رشته های ورزشی ورزش مسابقه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه‌شنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقه بزرگ، اداره آموزش و پرورش از طریق مدیران مدارس تبلیغات لازم را به‌وسیله فضای مجازی به جهت معرفی مسابقه بزرگ کتابخوانی بین دانش آموزان انجام دهند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم بیان داشت: امکان سنجی ایجاد کتابخانه مشارکتی یا پیشخوان کتاب در کمپ ترک اعتیاد بویرات در اسرع وقت و تحت نظارت اداره بهزیستی صورت گیرد.

فرماندار دیلم افزود: دهیاری ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف خرید کتب مسابقه کنند و آنها را در اختیار اهالی روستا جهت شرکت در مسابقه قرار دهند.

کد خبر 6093133

دیگر خبرها

  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد