Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:12:00 GMT

مطمئنم که مسی در بارسا به فوتبال خود پایان می دهد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۲۱۳۴

مطمئنم که مسی در بارسا به فوتبال خود پایان می دهد

سسک فابرگاس می‌گوید لیونل مسی به طور قطع در بارسلونا از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در سال ۲۰۲۱ با این تیم به اتمام خواهد رسید و حتی گفته می شود که با توجه به بندی در قرارداد این بازیکن، او می‌تواند همین امسال و در نقل و انتقالات پیش رو نیز بارسا را ترک کند؛ موضوعی که باعث نگرانی هواداران باشگاه کاتالانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در روزهای گذشته اما شایعات زیادی در رابطه با آینده لیونل مسی مطرح شد و حتی یک منبع آرژانتینی ادعا کرد که احتمال انتقال فوق ستاره ۳۲ ساله به اینتر وجود دارد. با این حال خود لئو مسی سریعاً این موضوع را با قرار دادن یک استوری در صفحه اینستاگرامش تکذیب کرد اما با این حال عدم توافق با بارسلونا برای تمدید قرارداد، آینده برنده ۶ توپ طلا را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

 

هم تیمی سابق لیونل مسی یعنی سسک فابرگاس اما در مصاحبه با کوپه گفت: " من با مسی صحبت می‌کنم. ایده او همیشه این بوده است که فوتبالش را در بارسلونا به پایان برساند. ممکن است هزاران اتفاق در باشگاه رخ بدهد اما من مطمئنم که مسی در بارسلونا از فوتبال خداحافظی خواهد کرد."

بارسلونا لیونل مسی سسک فابرگاس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی سسک فابرگاس لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد

باشگاه بارسلونا به زودی تمدید قرارداد کاپیتان کهنه‌کار خود را اعلام خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت؛ تصمیم باشگاه بارسلونا برای حفظ کاپیتان سرخیو روبرتو قطعی شده است و قرارداد او به مدت یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

طبق ادعای نشریه کاتالان این احتمال وجود دارد که خبر تمدید قرارداد روبرتو حتی پیش از پایان فصل جاری اعلام شود. مهمترین دلیل بارسلونا برای انجام این کار، رضایت کادر فنی و همین‌طور دکو مدیر ورزشی باشگاه، از عملکرد بازیکن 32 ساله اسپانیایی در ماه‌های اخیر و تأثیر مثبت او روی رختکن تیم به عنوان یک رهبر بوده است. در همین حال تصمیم ژاوی هرناندس برای ماندن در کادر فنی بارسلونا برای یک فصل دیگر هم روبرتو را بیش از پیش برای ادامه دادن به کارش در کاتالونیا متقاعد کرده است.

پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی

او در این خصوص به اسپورت گفت: همه ما تا پای جای حامی کادر فنی هستیم. رابطه میان بازیکنان و اعضای کادر فنی در رختکن بسیار خوب است. همگی داریم خوب کار می‌کنیم و به نظرم ماندن ژاوی بهترین گزینه بود. متأسفانه امسال جام نبردیم اما فکر می‌کنم با ادامه کار ژاوی و تیمی که داریم، فصل آینده بتوانیم برای بردن همه جام‌ها تلاش کنیم.

در تمدید قرارداد سرخی روبرتو مسئله پول مطرح نبوده است - مانند دیگر قراردادهایی که اخیراً تمدید شد - و یکی از دلایل اصلی که روبرتو را به ماندن متقاعد کرد، بازی در ورزشگاه تازه بازسازی شده نوکمپ است که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. او پیش از این برای بازی در MLS ابراز علاقه کرده و به نظر می‌رسد که صرفنظر از اتفاقی غیرمنتظره، او در پایان فصل آینده راهی لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت