Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@14:50:43 GMT

رهایی گروگان ۳۸ساله در کمتر از ۲۴ ساعت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۲۱۴۳

به گزارش ایلنا، سردار "علی آزادی" با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده ای با موضوع ربوده شدن جوان ۳۸ ساله سردشتی از جلوی در منزلش واقع در یکی از شهرک های "بانه" توسط افراد ناشناس و درخواست و احتمال حضور فرد ربوده شده تیمی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان تحقیقات در این خصوص را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی مأموران مشخص شد، ۳ ناشناس با یک دستگاه خودروی سواری، فرد مورد نظر را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز تحقیقات محلی در نهایت، چند ساعت پس از وقوع جرم سرنخی از گروگانگیران به دست آورده و در ادامه محل اختفای متهمان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات تخصصی به جرم خود مبنی بر آدم ربایی با انگیزه اختلاف شخصی و مالی اعتراف کردند.

سردارآزادی اظهار کرد: با راهنمایی متهمان و درایت و هوشیاری ماموران، جوان سردشتی که در اتاقکی زندانی شده بود از چنگال گروگانگیران آزاد و با تشریفات قانونی تحویل خانواده شد.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان با بیان اینکه  انگیزه آدم ربایان اختلاف شخصی و درخواست مبلغ ۲۰ میلیارد ریال وجه نقد بوده است، گفت: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان، نظم ، امنیت و آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت وقوع هرگونه اقدام غیرقانونی از سوی عده ای هنجارشکن ، با این افراد برخورد قاطع خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجف علی بارانی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6090918

دیگر خبرها

  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند