Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:35:21 GMT

کمک به نیازمندان در ماه رمضان رسالتی دینی است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۲۲۲۰

کمک به نیازمندان در ماه رمضان رسالتی دینی است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی ستاد رزمایش مومنانه به منظور کمک رسانی به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا روز دوشنبه در دفتر امام جمعه شهر ارداق از توابع بخش دشتابی برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سعیدی امام جمعه دشتابی از تلاش‌های صورت گرفته به منظور مقابله با ویروس کرونا در کشور و استان قدردانی کرد و خواستار همکاری مردم با مسئولان در تأمین نیازهای درمانی و معیشتی نیازمندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان باید همه به پیام رهبری لبیک گفته و کمک رسانی به نیازمندان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم.

نوری فرمانده بسیج دشتابی هم با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰۰ خانوار که تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار نداشتند به منظور دریافت کمک‌های مردمی شناسایی شده اند.

وی اضافه کرد: تاکنون بسته غذایی برای بیش از ۴۵۰ خانوار تهیه شده است.

رحمانی مدیر کمیته امداد بخش دشتابی هم گزارشی از برنامه‌های پیش بینی شده به منظور کمک به مددجویان این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان ارائه کرد.

همچنین در این جلسه شماره حساب جاری ۸۵۵۳۰۶۳۵۵ نزد بانک کشاورزی ارداق و شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۸۹۶۹۲ کمیته امداد بخش دشتابی به منظور جمع آوری کمک‌های خیرین و اهدا به اقشار آسیب پذیر اعلام شد.

کد خبر 4905578

منبع: مهر

کلیدواژه: بویین زهرا کمک به نیازمندان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا ایلام شهرکرد قزوین بارش باران کمک به نیازمندان بیرجند استانداری قزوین ماه مبارك رمضان نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد

میترا عقیلی مدیر کل استاندارد قزوین گفت: به منظور صدور گواهینامه تایید نوع خودرو، تولید کننده علاوه بر رعایت الزامات مربوط به تایید نوع محصول، ملزم به رعایت سیستم تطابق تولید بوده و بسته به نوع محصول تولیدی، متقاضی باید تایید نوع، روش و برنامه مناسب تطابق تولید را تهیه کند.

وی اضافه کرد: شرکت‌های بازرسی اداره استاندارد از برقراری سیستم اعمال کنترل‌های لازم و کافی به منظور تضمین تطابق تمامی محصولات با نوع تایید شده و اثر بخشی سیستم‌های مدیریت کیفیت در طول مدت اعتبار تاییدیه را نظارت خواهند کرد.

مدیرکل استاندارد قزوین بیان کرد: در بازرسی از واحد‌های تولیدی استان قزوین پس از بررسی مدارک و مستندات و همچنین انجام آزمون‌های تایید نوع خودرو، در کمیته علایم نخستین تایید نوع استان برای شرکت بهمن دیزل و خودرو‌های کشنده صادر شد.

عقیلی یادآور شد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تایید نوع وسایل نقلیه، صدور تایید نوع از تاریخ یکم دی ماه ۱۴۰۲ به ادارات کل استان‌ها واگذار شده است.

هدف از تدوین این دستورالعمل تعیین رویه‌ای برای صدور گواهینامه تایید نوع و کنترل تطابق تولید وسایل نقلیه تولید داخل به منظور حصول اطمینان از تداوم تولید طبق شرایط و ویژگی‌های تایید شده براساس استاندارد ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • گفتگوی رهبران قطر و مصر پیرامون شرایط غزه
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند