Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:02:58 GMT

رادیو مایکروویو پهن باند کاربردی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۲۳۳۳

رادیو مایکروویو پهن باند کاربردی خواهد شد

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال درخواست سندیکای صنعت مخابرات ایران از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تولید و کاربردی نمودن رادیو مایکروویو پرظرفیت به عنوان یکی از فناوری‌های راهبردی با مشارکت دولت و بخش خصوصی؛ آذری جهرمی با این پیشنهاد موافقت و از معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات درخواست کرد که «با جدیت پیگیر شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: در راستای همین سیاست و مذاکرات انجام شده بین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و دبیر سندیکای مخابرات ایران، انجام این مهم که از تکالیف بخش ICT در برنامه‌ ششم توسعه است، ابتدا با مشارکت شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تولیدی اجرایی خواهد شد، ولی توافق مشابهی نیز باید با اپراتور‌های موبایل و تامین کنندگان اینترنت پرسرعت صورت بگیرد.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران ابراز امیدواری کرد که معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات مدل مشارکت بین دولت و بخش خصوصی را طبق منابع مالی پیش بینی شده در سند برنامه ششم، تهیه، ابلاغ و نظارت نماید.

بیشتر بخوانید: ثبت‌نام سیم‌کارت ویژه سرپرستان خانوار همراه اول فقط بصورت اینترنتی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر ارتباطات آذری جهرمی دنیای ارتباطات مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

علی سملیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از درخواست‌های مردمی در خصوص عدم پوشش مناسب در روستای بن بید و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، با ایجاد سایت ایرانسل در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف و به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

وی افزود: بن بید، روستایی از توابع شهرستان دشتی با ۵۱ خانوار و جمعیت ۱۷۰ نفر می‌باشد.

سملیان اظهار کرد: پروژه سایت روستای بن بید، با نیازسنجی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و اعتبارات طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پیمانکاری شرکت ایرانسل با تکنولوژی 3G/4G طراحی، نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می‌تواند سبب توانمندسازی و تأثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود.

وی افزود: ICT در روستا منجر به توانمندسازی در ابعاد گوناگونی مانند آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می‌شود.

کد خبر 6090302

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • تشخیص سرطان و بافت‌های بیماری‌زا با مواد رادیواکتیو توسط محققان کشور
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه