Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان گفت: معتادین متجاهر باید از سطح شهرها جمع آوری شوند چرا که این افراد منشاء فساد رفتاری و فساد منظر در شهرها هستند و با توجه به شیوع ویروس کرونا لزوم جمع آوری این افراد به عنوان ناقل از سطح معابر بیشتر از گذشته ضروری است.

احمدعلی موهبتی در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که با حضور اعضای این شورا به منظور ابلاغ برنامه ها و دستورالعمل های حوزه مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر در سال ۹۹ و همچنین تشریح دستورالعمل و تعیین استانداردهای لازم برای غربالگری، تشخیص، مراقبت و درمان بیماری کرونا در مراکز اقامتی ماده ۱۶ برگزار شد افزود: مکان هایی که در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دارد و بلا استفاده هستند شناسایی شود و در اختیار ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تیمی متشکل از بهزیستی، علوم پزشکی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی، شهرداری وسایر اعضا برای راه‌اندازی امکانات و ارائه خدمات جهت جمع‌آوری و نگهداری معتادین متجاهر تشکیل شود.

وی اضافه کرد : برای تامین نیرو نیز از دستگاه‌های عضو ستاد و همچنین داوطلبین هلال احمر استفاده شود.

موهبتی خاطر نشان کرد: همدلی بسیار خوبی بین اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر وجود دارد و این ظرفیت خوبی برای پیشبرد اهداف است.

استاندار سیستان وبلوچستان همچنین گفت: تمام طرح هایی که در حوزه مبارزه با مواد مخدر ارائه شده توسط ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور تامین اعتبار شده است.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی برای سفر آقای مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به استان در هفته مبارزه با مواد مخدر باید انجام شود و شاهد اقدامات اثرگذار دیگری نیز در حوزه مبارزه با مواد مخدر استان باشیم.

انتهای پیام

 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار سیستان و بلوچستان معتادان مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند

 در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی  آمده است: یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر به نام انسان‌هایی نامگذاری شده که با دستان توانمند خود و استفاده از استعدادهای بی‌نظیرشان فردایی روشن را برای جامعه رقم می زنند.

در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" قطعا این کارگران هستند که می‌توانند؛ با همت والای خود به حرکت چرخ تولید در کشور شتاب دهند و در جهت توسعه این مرز و بوم حرکت کنند.

از مسوولان هم انتظار می‌رود در مقام تقدیر عملی، رسیدگی به جامعه کارگری و پاسخ به انتظارات آن‌ها و حمایت قانونی، تامین آبرومند معیشت و زندگی، حقوق کافی و امنیت شغلی کارگران را دنبال کنند.

اینجانبان ضمن تقدیر از تلاش و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران زحمت‌کش و ارجمند این روز را به تمامی کارگران فعال در عرصه تولید و پیشرفت جامعه تبریک عرض کرده و سعادت و دوام توفیقات این قشر پرتلاش جامعه را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه