Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری از افزایش سرانه فضای سبز بابل تا تولید بیش از ۶ هزار تن آسفالت در قزوین و اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی در یزد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

علت تعطیلی بازار ماهی فروشان بندرعباس

علی عامری سیاهویی، رئیس سازمان مدیریت مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از تعطیلی موقت بازار ماهی فروشان بندرعباس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرمت ۱۶ خانه تاریخی ساوه

سید مهدی حسینی، شهردار ساوه گفت: اداره میراث فرهنگی ۱۶ خانه ارزشمند تاریخی این شهرستان را برای صیانت و نگهداری به عنوان هویت شهر ساوه به شهرداری معرفی کرده است که کار احیا و مرمت این بناهای تاریخی در دستور کار شهرداری است و به شهروندان توصیه می‌شود که با مالکین این بناها وارد معامله نشوند.

افزایش سرانه فضای سبز بابل

سید مجتبی حکیم، شهردار بابل از اجرای طرح‌هایی با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری و توسعه پارک‌ها خبر داد.

تولید بیش از ۶ هزار تن آسفالت در قزوین

سلیمان بهرامی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: ۶ هزار و ۵۰۱ تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری قزوین در فروردین ماه سال جاری تولید شد.

نصب ۹ دستگاه تونل ضدعفونی در تبریز

تونل ضدعفونی کننده ازنی افراد و خودرو که هفته پیش توسط شهرداری از آن رونمایی شده بود با دستور شهردار تبریز در مراکز پرتردد همچون ادارات و بیمارستان‌ها نصب و راه‌اندازی شد.

اجرای دقیق فاصله گذاری اجتماعی در یزد

جمال الدین عزیزی بندرآبادی، شهردار یزد در بازدید از نحوه ضد عفونی کردن اتوبوس‌های ناوگان درون شهری، گفت: اجرای دقیق فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامت شهروندان در این برهه از زمان از اولویت‌های شهرداری یزد است.

ناوگان اتوبوسرانی سبزوار فعالیت نمی‌کند

مجید استیری، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: اتوبوس‌های درون‌شهری سبزوار فعلا فعالیت ندارد و هرگونه فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا است.

افزایش نرخ کرایه تاکسی در سنندج

امیر جمشیدنژاد، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر خبر داد و گفت: در نرخ‌های جدید اعلام شده بیشترین نرخ کرایه دو هزار و ۳۰۰ تومان و کمترین نرخ افزوده شده ۷۰۰ تومان است.

اجرای فاز دوم پروژه شهروند سپاری در شهرداری شیراز

جواد بهادری، معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: فاز دوم پروژه شهروند سپاری از ابتدای امسال توسط شهرداری شیراز آغاز شده است.

نصب بنرهای بهداشتی در کارگاه‌های ساختمانی

مهدی صالحی، مدیرکل معماری شهرداری تهران با بیان اینکه از ۲۱ فروردین سال جاری، با توجه به تدابیری که در ستاد کرونا در تهران اتخاذ شد، فعالیت کارگاه‌های ساختمانی بلامانع اعلام شد، از نصب بنرهایی در محل کارگاه‌ها خبر داد.

کد خبر 419773

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرهاي ايران طرح فاصله گذاری اجتماعی شهرداری یزد تعطیلی ضدعفونی شهرداری قزوین آسفالت اتوبوسرانی افزايش قيمت خانه تاریخی ساوه سرانه فضای سبز شهری تاکسیرانی شهرداری سنندج کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فاصله گذاری اجتماعی اجرای دقیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!

به گزارش خبرآنلاین،به نقل از سرانه به عنوان مثال فردی یک مغازه در راه پله را برای اجاره گذاشته است.

هزینه اجاره یک راه پله با فضای ۵ مترمربع در تهران ماهی ۵ میلیون تومان است.

نکته جالب توجه اینجاست که برای اجاره این مغازه باید ۲۰۰ میلیون تومان هم پول پیش بدهید.

به نظر می‌رسد که باید فکری به حال هزینه اجاره مغازه ها شود.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901018

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود