Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی عصر دوشنبه در نشستی که به منظور هماهنگی توزیع کمک های نیکوکاران بین نیازمندان در محل ناحیه مقاومت بسیج دزفول برگزار شد افزود: کشور در شرایط خاصی است و مسوولان موظف هستند به وظایف محول شده به خوبی عمل کنند و از موازی کاری پرهیز کنند.
وی آغاز هفته سلامت را به ایثارگران و جهادگران عرصه سلامت که جانانه پای کار هستند تبریک گفت و افزود: برای کمک به نیازمندان باید از ظرفیت خیران، گروه های جهادی، مساجد و  هیات های مذهبی به درستی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 موسسه های خیریه و گروه های جهادی با ایثارگری، همدلی و جهاد صحنه های زیبایی رقم زدند.
امام جمعه دزفول اظهار داشت: برای کمک به نیازمندان و توزیع بسته های معیشتی باید کرامت خانواده ها حفظ شود .
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: کارگران فصلی، دستفروشان، تاکسیرانان و مغازه دارانی که مستاجر هستند در وضعیت کنونی ناشی از بیماری کرونا دچار خسارت شدند که باید به نحوی به وضعیت آنها رسیدگی شود تا بدانند نظام و مردم به فکرشان هستند .
وی افزود: در حد توان به افراد نیازمند دزفول مساعدت می شود ولی باید کمک ها با رعایت عدالت توزیع شوند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز گفت: مدیران باید با جدیت در این امر خیر مشارکت داشته باشند  تا افرادی که دچار خسارت شده اند تنها نمانند.کمک های اهدایی نباید به اسم ارگان یا واحد خاصی مصادره شود.
امید بن عباس بر ضرورت رقابت در کار خیر تاکید کرد و گفت: همدلی همیشه در بین مردم وجود داشته و پویش های مختلفی در این خصوص باید تشکیل شود .مالکان واحدهای تجاری برای ورود به این امر خیر نیز باید تشویق شوند تا بخشی یا همه اجاره بهای مستاجران را ببخشند .
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول نیز گفت: هفت هزار و ۷۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد دزفول هستند .
مسعود رحیمی افزود: به خانوارهایی که زن سرپرست خانواده دارند بسته معیشتی اهدا شده و اجاره خانه تعدادی از مستاجران نیازمندان نیز پرداخت شده است.
وی گفت: یکهزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های تحت پوشش توزیع شده و هزینه کمیسیون پزشکی ۱۳۰ خانواده نیز با میانگین سه میلیون ریال پرداخت شده است.
وی افزود: سفره های همدلی در ماه رمضان گسترده خواهد شد و غذای گرم بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
رئیس اداره بهزیستی دزفول گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ خانواده تحت پوشش بهزیستی دزفول هستند که یکهزار خانوار از آنها زنان سرپرست خانواده می باشند.
فریدون عبدی افزود: پنج هزار و ۵۰۰ خانواده دارای معلول تحت پوشش بهزیستی دزفول است که نیازمند مساعدت نیکوکاران هستند .
وی به شناسایی  ۹۰ کودک کار و ۵۰۰ خانواده آسیب دیده اجتماعی در دزفول اشاره کرد و گفت: از هفته آینده توزیع بسته معیشتی بین ۱۰۰ خانوار دارای معلول در دزفول آغاز  می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا دزفول گروه های جهادی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دزفول گروه های جهادی ویروس کرونا دزفول گروه های جهادی تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس