Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@09:17:19 GMT

ابتلای قطعی ۹۷۶ نفر به کروناویروس در کردستان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۳۲۹۲

ابتلای قطعی ۹۷۶ نفر به کروناویروس در کردستان

رضاعی، از ابتلای قطعی ۹۷۶ نفر به کروناویروس در کردستان خبر داد.

فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج، اظهار داشت: ازابتدای شیوع کروناویروس در استان تا پیش از ظهر امروز تعداد 976 بیمار مبتلای قطعی شناسایی شده است.

وی افزود: شهرستان های سقز 261 نفر، سنندج 236 نفر، بانه 133 نفر، قروه 73 نفر، مریوان 61 نفر، دهگلان 53 نفر، کامیاران 50 نفر، دیواندره 50 نفر، بیجار 44 نفر، سروآباد 15 نفر مبتلای قطعی به کروناویروس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اذعان کرد: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته برابر 2210 نمونه است که از این تعداد 976 مورد مثبت، 1111 مورد منفی و 123 مورد اعلام  نشده است.

وی افزود: متاسفانه 108 نفر از هم استانی های عزیزمان32 نفر در سقز، 19 نفر در سنندج، 17 نفر در قروه، 15 نفر در بانه،  هشت نفر در کامیاران، هفت نفر در بیجار، پنج نفر در مریوان، چهار نفر در دیواندره و یک نفر در دهگلان به دلیل ابتلا به کروناویروس فوت شده‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده اند.

رضاعی تصریح کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر روند بهبودی بیماران مبتلا به کرونا ویروس در استان سرعت بیشتری داشته به طوریکه تاکنون 550 بیمار بهبودی یافته‌اند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: مشارکت مردم فهیم استان در طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند مهمترین عامل برای کنترل بیماری و قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس است.

 

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: ابتلای قطعی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان

 بنابر اعلام شرکت گاز استان اصفهان، فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت جریان گاز به علت تعمیرات شبکه در شهرک بزرک و روستا‌های ویدوج، ویدوجا، ازوار، سعدآباد و نابر و مسیر‌های منتهی به این مناطق از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ قطع خواهد شد.


در این مدت همچنین جریان گاز در روستای علی آباد و صحرای نجم آباد برخوار و مسیر‌های منتهی به این مناطق قطع است.


از مشترکان تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی