Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا این روز‌ها به دغدغه اصلی کشور‌ها تبدیل شده است و تمامی کشور‌های جهان در حال انجام اقداماتی هستند تا از این طریق بتوانند ویروس کرونا را هرچه سریع‌تر از بین ببرند. امروز نیز شرکت مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا قابلیت جدیدی را به سیستم عامل خود اضافه کند تا میزان شیوع ویروس کرونا در جهان را به مردم اطلاع دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام شرکت مایکروسافت قابلیت جدیدی که مایکروسافت در ویندوز ۱۰ از آن استفاده کرده است به منوی سرچ ویندوز اضافه شده که اطلاعات مربوطه را از وب سایت‌های MSN و Bing جمع آوری خواهد کرد و به کاربر نمایش خواهد داد. همچنین پس از جست‌وچو در ابزار سرچ ویندوز لینکی به کاربر نشان داده خواهد شد که کاربر به وسیله آن می‌تواند اطلاعات دقیق‌تری را در وب سایت اصلی که مایکروسافت اطلاعات را از آن بدست می‌آورد را مشاهده کند.

پس از جست‌وجو کاربر گزینه Headlines را مشاهده خواهند کرد که صفحه اخبار مربوط به ویروس کرونا در وب سایت MSN را به کاربر نمایش خواهد داد. قابلیت جدید اضافه شده به ویندوز ۱۰ به صورت بروزرسانی سروری اضافه شده است و کاربرانی که بروزرسانی ماه اکتبر ۲۰۱۹ ویندوز را دریافت کرده باشند، می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و نیازی به دریافت بروزرسانی دیگری نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اقدامات واتس‌اپ برای جلوگیری از انتشار اطلاعات اشتباه

همچنین در صورتی که کاربر تمایلی به مشاهده اخبار کرونا نداشته باشد می‌تواند گزینه رد کردن اخبار کرونا را انتخاب کند تا از این طریق اطلاعاتی از کرونا برای او نمایش داده نشود. همچنین مالک مایکروسافت در گذشته اعلام کرده بود که حدود ۲۵۰ میلیون دلار برای مقابله با ویروس کرونا کمک کرده است و قابلیت جددی اضافه شده به ویندوز ۱۰ دومین اقدام مایکروسافت برای مقابله با کرونا است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مایکروسافت و کرونا ویروس کرونا اضافه شده ویندوز ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی

ایتنا - اندروید مجهز به فیلتر نور آبی داخلی و پشتیبانی از روشنایی تطبیقی ​​است که از حسگر نور محیط دستگاه شما برای اندازه‌گیری شدت نور در محیط اطراف شما استفاده می‌کند.
با وجود اینکه می‌دانیم استفاده از گوشی در رختخواب و تاریکی برای چشم‌هایمان مضر است، بسیاری از ما هنوز در شب هنگام خواب از تلفن خود استفاده می‌کنیم.

 سیستم عامل اندروید مانع از خیره شدن بیش از حد ما به صفحه نمایش نمی‌شود، اما چندین ویژگی نمایشگر را برای کمک به کاهش فشار چشم ارائه می‌دهد. در حال حاضر قابلیتی ارائه می‌کند که رنگ‌های روشن را کاهش می‌دهد و در نتیجه صفحه نمایش را کم‌نور می‌کند، اما با نسخه 15 این بار حتی فراتر رفته است.
  تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش
اندروید مجهز به فیلتر نور آبی داخلی و پشتیبانی از روشنایی تطبیقی ​​است که از حسگر نور محیط دستگاه شما برای اندازه‌گیری شدت نور در محیط اطراف شما استفاده می‌کند.

این ویژگی به طور خودکار سطح روشنایی صفحه نمایش دستگاه شما را بر اساس سطح نور محیط تنظیم می‌کند.

علاوه بر این، نگاشت بین سطوح نور محیط و روشنایی صفحه به دستگاه بستگی دارد، بنابراین سطح روشنایی که یک تلفن با آن سازگار می‌شود ممکن است با گوشی دیگر متفاوت باشد.

 
نتیجه این امر این است که برخی از گوشی‌ها می‌توانند به اندازه کافی کم نور شوند تا در شرایط با روشنایی کمتر به راحتی قابل استفاده باشند، در حالی که برخی گوشی‌های دیگر حداقل به طور خودکار قادر به تنظیم نور نیستند.

برای توضیح این نابرابری، اندروید 12 قابلیتی را در زیر تنظیمات در منوی دسترس‌پذیری به نام «تاریکی اضافی» معرفی کرد که نور صفحه‌نمایش را فراتر از حداقل روشنایی گوشی شما کاهش می‌دهد.

لازم به ذکر است که تنظیم روشنایی تطبیقی ​​روشن‌تر از حد معمول راحت‌تر از فعال کردن دستی Extra Dimming خواهد بود. زیرا این گزینه باید به صورت دستی روشن و خاموش شود. بنابراین، اگر آن را در شب فعال کنید تا روشنایی را کاهش دهید، باید به یاد داشته باشید که بعد آن را غیرفعال کنید، در غیر این صورت ممکن است صفحه در طول روز خیلی کم نور شود.
  خصوصیت جدید
صفحه نمایش همه گوشی‌ها نمی‌تواند به اندازه کافی کم نور شود تا در شب راحت از آن استفاده کنید، و این همان چیزی است که احتمالا در ویژگی جدید اندروید 15 حل می‌شود.

هدف این ویژگی تنظیم روشنایی تطبیقی ​​فعلی با کاهش خودکار روشنایی صفحه نمایش در شرایطی است که نور محیطی بسیار کم است.

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • جادوی ویرایش تصاویر؛ قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید فتوشاپ معرفی شد
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید