Web Analytics Made Easy - Statcounter

قول اسکوچیچ برای راهیابی تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 و از سرگیری مسابقات فوتبال در آلمان، اخبار مهم روز گذشته بودند.

طرفداری- در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 98/2/2؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

وعده اسکوچیچ برای صعود ایران به جام جهانی

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه با اسپورت نت کرواسی گفت به تمام مردم ایران تعهد می دهم که تیم ملی به جام جهانی صعود کند و در این راه از هیج تلاشی دریغ نخواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حمایت هواداران به جام جهانی 2022 راه خواهیم یافت.

گلایه پرسپولیسی‌ها از مطالبات عقب افتاده

با وجود قول مدیریت پرسپولیس برای پرداخت مطالبات معوقه بازیکنان پرسپولیس تا آخر فروردین، این قول عملی نشد تا بازیکنان پرسپولیس پست‌های حمایتی خود از مدیریت باشگاه را از صفحه اینستاگرام‌شان بردارند.

برگرداندن استراماچونی، رویای مدیریت استقلال

احمد سعادتمند، مدیر جدید استقلال امیدوار است با توجه به روابط خوبی که با ایتالیایی‌ها دارد، در پایان فصل آندره آ استراماچونی را به استقلال برگرداند اما این تیم تا پایان فصل با فرهاد مجیدی به کارش ادامه خواهد داد. استراماچونی هنوز شکایتی از استقلال نکرده و راه برای بازگشت او به این تیم باز است. سعادتمند که در تابستان گذشته می‌خواست پیپو اینزاگی را به استقلال بیاورد حالا در تابستان پیش رو برای بازگرداندن استراماچونی تلاش خواهد کرد.

امیدواری هافبک بارسلونا برای قهرمانی تیمش در لالیگا در صورت تعطیلی فوتبال

ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا گفت امیدوار است فصل جاری به اتمام برسد و نتایج در زمین مشخص شود اما در صورتی که مسابقات فوتبال تعطیل شوند، بارسلونا باید به عنوان قهرمان لالیگا معرفی شود.

شروع مسابقات فوتبال در آلمان از 20 اردیبهشت

امیدواری زیادی در خصوص شروع دوباره مسابقات بوندس لیگا از تاریخ 20 اردیبهشت وجود دارد و در صورت موافقت وزارت بهداشت آلمان، مسابقات بوندس لیگا از 20 اردیبهشت بدون حضور تماشاگران آغاز خواهد شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و ذوب آهن به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و ذوب آهن در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و ذوب آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و ذوب آهن

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و ذوب آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و ذوب آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750467

دیگر خبرها

  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف