Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل بابادی عکاشه فوتبالیست شهرضایی تیم فوتبال آلومینیوم اراک معابر و پیاده‌روهای شهرضا را به منظور مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی کرد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، همه‌گیری ویروس کرونا سبب شده که دنیای ورزش فعلاً متوقف شود، اما از سوی دیگر، روی سخاوتمندانه ورزشکاران بزرگ را نشان داده است. آن‌ها به بیمارستان‌ها و جاهای دیگر کمک‌های بسیاری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همه جای دنیا ورزشکاران به علیه ویروس کرونا به میدان آمده‌اند، راجر فدرر اعلام کرده که با همسرش، یک میلیون دلار به آسیب‌پذیرترین خانواده‌های سوییس اختصاص داده است و از دیگران هم خواسته که کار او را ادامه بدهند. او که فاتح 20 گرنداسلم است، گفته: «این دوران روزهای پر چالشی برای همه است و هیچ‌کس را نباید فراموش کرد. کمکی که ما کردیم نقطه شروع است. ما امیدواریم که دیگران به ما ملحق شوند و به خانواده‌های نیازمند بیشتری کمک کنند. ما با هم می‌توانیم به این بحران غلبه کنیم! سالم بمانید.»

فدرر تنها تنیسوری نیست که دست به جیب شده است. هفته گذشته، سیمونا هالپ، قهرمان دوره پیش ویمبلدون هم در فیس‌بوک اعلام کرد که به خرید تجهیزات پزشکی در کشورش، رومانی کمک خواهد کرد.

اخیراً نیمار هم یک میلیون دلار برای مبارزه با ویروس کرونا در برزیل اختصاص داده است. این ستاره پاری‌سن‌ژرمن که سومین فوتبالیست پردرآمد دنیا است، بخشی از این پول را به یونیسف داد و بخش دیگری را به پویش خیریه دوستش، لوسیانو هاک اعطا کرد.

لیونل مسی، ستاره بارسلونا 2.1 میلیون دلار به بیمارستان‌های بارسلونا و آرژانتین کمک کرده است. او از طرفداران خواسته که از توصیه‌‌های پزشکی پیروی کنند و حالا خودش هم مبلغ قابل توجهی به یک بیمارستان در بارسلونا داده است و معادل همین مبلغ را برای خرید تجهیزات بیمارستانی در آرژانتین کمک کرده است.

کمک ۱۵۰ میلیون تومانی علیرضا جهانبخش به قزوین و رشت

این روزها و با وجود شیوع بیماری کرونا ورزشکاران ایرانی مثل همیشه در صحنه حاضر شدند و کمک‌های زیادی به مردم شهرهای مختلف انجام دادند. کمک ۱۵۰ میلیون تومانی علیرضا جهانبخش به قزوین و رشت، ایجاد 8 کارگاه تولید ماسک در بوشهر توسط مهدی طارمی لژیونر ایرانی حاضر در فوتبال پرتغال و باشگاه ریوآوه ، کمک یک میلیارد تومانی سیدجلال حسینی به انزلی، قهرمانانی نظیر کمیل قاسمی و رسول خادم در شهرهای شرقی استان گیلان حضور پیدا کرده و ۷۰۰ پکیج لوازم حرفه‌ای پزشکى و بهداشتى به سازمان نظام پزشکی چهار شهر رودسر، لاهیجان، لنگرود و آستانه‌اشرفیه اهدا کردند. اینها تنها چند نمونه از کمک‌های مالی ده‌ها ورزشکار ایرانی برای مقابله با ویروس کرونا است.

تهیه ماسک و مایع ضدعفونی کننده توسط ورزشکاران

تعدادی از ورزشکاران اقلامی چون ماسک و مایع ضدعفونی کننده تهیه کرده و در اختیار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قرار دادند. برخی از آن‌ها در شرایط سخت فعلی که معیشت افراد با خطر و تنگنا مواجه شده، به کمک نیازمندان شتافتند و بسته‌های غذایی برای آن‌ها تدارک دیدند. تعدادی از ورزشکاران در ضدعفونی معابر و تست غربالگری کرونا از افراد، به مسؤولان و نهادهای مربوطه کمک کردند. گروهی از ورزشکاران هم سعی کردند با انتشار پیام‌های تصویری در صفحات شخصی یا پیوستن به کمپین‌ها، به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند و سهمی در این مهم داشته باشند. باید هورا کشید برای ورزشکاران و ستاره‌هایی که در میدان رقابت می‌درخشند و جبهه مقابله با ویروس کرونا را هم تبدیل به عرصه‌ای برای ارسال پیام شکست‌ناپذیری می‌کنند. زنده باد حس نوع‌دوستی، زنده باد ستاره‌های مسؤولیت‌پذیر داخلی و خارجی هم ندارد.

ابوالفضل عکاشه با مدافعان سلامت دیدار کرد

ابوالفضل بابادی عکاشه فوتبالیست شهرضایی تیم فوتبال آلومینیوم اراک حاضر در لیگ دسته یک کشور نیز در اقدامی نوع‌دوستانه معابر و پیاده‌روهای شهرضا را به منظور مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی کرد. وی در حرکتی دیگر با حضور در بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) شهرضا محل بستری بیماران کرونایی با اهدای گل از زحمات پرستاران، رزمندگان خط مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

گرچه ورزشکاران ما هم به لحاظ درآمد و هم دریافت مطالبات از سوی باشگاه‌ها با همتای خارجی‌شان قابل مقایسه نیستند و حرکت این اندک ورزشکاران ما نیز با توجه به بضاعت‌شان قابل تقدیر است. دنیا با حضور انسان‌های مسؤولیت شناس در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها، جای بهتر و زیباتری است، دنیا پابرجاست و زندگی ادامه دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم آلومینیوم اراک علیرضا جهانبخش مدافعان سلامت مقابله با ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم

مهارت های تماشایی یوهان کرایوف در دهه 70 میلادی را مشاهده می کنید.

دانلود (5.1MB)

دیگر خبرها

  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!