Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه شهردار کرمانشاه در پاسخ به انتقادهای مطرح شده برخی افراد از عملکرد شهرداری، گفت: همین آقایانی که امروز از عملکردم انتقاد می کنند، با اصرار فراوان من را به کرمانشاه آوردند و حتی خود را سرباز من معرفی کردند، اما بعد از چند ماه که باب میلشان رفتار نکردم، مخالفت‌ها شروع شد.

سعید طلوعی در نشستی خبری با اشاره به حضور بیش از 14 ماهه خود در سمت شهردار کرمانشاه، گفت: صادقانه می گویم قصدی برای آمدن به کرمانشاه نداشتم و به اصرار مرا آوردند، برخی از همین افرادی که امروز مخالف بنده شده اند با قسم به خون شهدا و اصرار چندماهه مرا راضی به آمدن  به کرمانشاه کردند، چرا که من شرایط آمدن را نداشتم و تنها با ادامه دار شدن اصرار این افراد به این شهر آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من خودم را مدیون مردم این شهر می‌دانم و باید دینم را به آنها ادا کنم.

وی افزود: افرادی که ماه ها اصرار کردند من به کرمانشاه بیایم و روزهای اول خود را سرباز من برای خدمت به این شهر می دانستند، بعد از گذشت چند ماه که طبق میلشان عمل نکردم مخالفم شدند و نظراتشان عوض شد.

طلوعی گفت: سفارش پذیر نیستم و همین افراد که دیدند نظراتشان اجرایی نمی شود مخالف من شدند و شروع به انتقاد کردن کردند. من از همان ابتدا گفتم برای رضای خدا کار می کنم نه برای شخص خاص و همین رویه را هم تا به امروز ادامه دادم.

ملاک قضاوت کار ما عملکرد ماست، نه حرف و حدیث دیگران

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: ملاک قضاوت افراد عملکرد آنها است، نه حرف و حدیث دیگران.  برای قضاوت عملکرد یک نفر باید در نظر بگیرید که چه چیز تحویل گرفته و چه چیز تحویل داده است. مردم عملکرد ما را می بینند و قاضی خوبی هستند.

طلوعی افزود: از همان روزهای اولی که به کرمانشاه آمدم، پرسنل شهرداری چهار ماه حقوق معوقه داشتند و دو ماه مانده بود به عید سال 1398 و بنابراین پرداخت حقوق پرسنل در اولویت قرار گرفت و به یاری خدا حقوق معوقه پرداخت شد و دو ماه باقی مانده تا پایان سال به همراه عیدی هم در ماه های آتی پرداخت شد که اسناد اینها موجود است.

وی تصریح کرد: گاهی اوقات مدیر یک جایی می رود اوضاع خوب است و تنها نیاز به نگهداری و ارتقا وضع موجود است، اما برخی جاها هست که باید از اول بطور کامل نوسازی کنید و برای همین اصلاح زیرساخت های شهرداری در کنار امور شهر در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول افزود: از همان روزهای اول تلاش کردیم با امکانات و بودجه کمی که در اختیار داشتیم، اولویت بندی کرده و کارهای شهر را پیش ببریم و در عین حال زیرساخت های شهری را اصلاح کنیم، از جمله سیستمی کردن فعالیت مرکز ماده 100، اداره درآمد، املاک و ...

طلوعی تصریح کرد: وقتی شروع به کار کنید مسلما ایراداتی وجود دارد و املای نانوشته غلط ندارد، مگر می شود کار کرد و ایراد نداشت آن هم در یک حجم گسترده مثل انجام امورات یک شهر. قطعا ایراداتی داشتیم و می پذیریم و تلاشمان رفع آنها است.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اختلاف های موجود در شهر کرمانشاه گفت: کرمانشاه منابع و ثروت های زیادی دارد که با همین ها این شهر را می شود گلستان کرد، اما به شرط اینکه اختلاف وجود نداشته باشد، به شرط اینکه نفع و سلیقه خود را به نفع مردم شهر ترجیح ندهیم، به شرط اینکه همه ما همه چیز را برای مردم بخواهیم، نه برای خود.

با شورای شهر کرمانشاه مشکلی نداریم/ اختلاف ها طبیعی است

وی به اختلافات شهرداری و شورای شهر هم اشاره کرد وافزود: اختلاف میان شورا و شهرداری در همه شهرها هست، اصلا طبیعت کار همین است چون سلایق متفاوت است. درهمین شورای شهر کرمانشاه در حال حاضر هشت نفر از اعضا همکاری خوبی با شهرداری دارند و سه عضو شورا هم هستند که برخی مواقع همکاری داشته و برخی مواقع با ما دچار اختلاف هستند.

طلوعی تاکید کرد: درحال حاضر مشکلی با شورای شهر کرمانشاه نداریم و امیدواریم این سه عضو شورا نیز برای پیشرفت شهر همکاری خود را با شهرداری گسترش دهند.

شهردار کرمانشاه به عنوان "شهردار پروازی" که از سوی برخی افراد به او خطاب می شود نیز اشاره کرد و افزود: کارهای بسیاری از جمله ساخت تقاطع، آسفالت معابر، زیباسازی شهر، اصلاح زیرساخت و ... در شهر در حال انجام است و سوال من این است آیا می‌توان "شهردار پروازی" بود و این همه کار انجام داد؟ متاسفانه زمانی که باب میلشان عمل نکردم شدم "شهردار پروازی".

طلوعی افزود: به مدت 40 روز قبل از عید تهران نرفتم و این درحالی است که شهرداران قبلی هفته ای دو روز تهران بودند و حال با این وجود من شهردار پروازی هستم و آنها نبودند. تردد به تهران به عنوان پایتخت برای شهرداران و حضور در جلسات با مسئولین مختلف کشوری برای رفع مشکلات شهر ضروری است.

شهر دست من امانت است، ملک شخصی نیست

وی تصریح کرد: از همین تریبون می گویم یک ریال حقوق، اضافه حقوق و پاداش از شهرداری کرمانشاه نمی گیرم. قبلا که موافق بنده بودند شهردار پروازی نبودم و حال که مطابق میلشان کار نمی کنم شهردار پروازی شدم! طرح این مسائل بد اخلاقی است و همین مسائل باعث شده شهر طی این سالها پیشرفت نکند.

طلوعی تاکید کرد: به همان دوستان مخالف می گویم قسم دادید آمدم، اما بدانید سفارش پذیر نیستم.

وی افزود: شهر دست من امانت است و ملک شخصی نیست که مالکانه در آن رفتار کنم، امانتدار خوبی معرفی کنید من با کمال میل شهر را به او تحویل می‌دهم.

به خاطر کارهای زیاد شهر نمی توانم در تمام جلسات شورا باشم

شهردار کرمانشاه در خصوص عدم حضورش در جلسات شورای شهر گفت: برخی از جلسات را می روم و برخی را هم که نمی رسم نماینده خود را می فرستم.

وی افزود: شهری مانند کرمانشاه کارهای زمین مانده زیادی دارد و جلسات شورا هم بسیار است و من نمی توانم تمام روزها در جلسه باشم، برای همین برخی جلسات را خودم می روم و برخی دیگر را نماینده می فرستم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه شهرداري شوراي شهر شهردار کرمانشاه شهردار پروازی شهر کرمانشاه شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

ایسنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم. دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901668

دیگر خبرها

  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • بحران غذادهی غیراصولی به سگ‌های بلاصاحب ادامه دارد
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود