Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:40:08 GMT

‍ ۷۳ واحد صنفی در سردشت پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۴۸۹۱

‍ ۷۳ واحد صنفی در سردشت پلمب شد

سرهنگ موسی بهاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح کنترل و نظارت بر صنوف به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، در این شهرستان به اجرا در آمده است، افزود: در اجرای این طرح، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با هماهنگی مراجع قضایی و همکاری ماموران اداره بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت از واحدهای صنفی و خدماتی این شهرستان بازدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این خصوص ۷۳ واحد صنفی متخلف پلمب و به ۸۴ واحد صنفی دیگر اخطار پلمب و همچنین به ۳۸۷ واحد صنفی نیز تذکر داده شد.

وی با اشاره به اینکه از زمان شروع طرح تاکنون، یک‌هزار و ۱۱۵ واحد صنفی در سردشت مورد بازدید قرار گرفته است، اظهار داشت: متصدیان واحدهای صنفی متخلف هم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی سردشت گفت: اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی تا پایان ریشه‌کنی بیماری کرونا تداوم و استمرار دارد و همزمان با آن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند در این شهرستان اجرا می‌شود. 

سرهنگ بهاری از عموم شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است

برچسب‌ها آذربایجان غربی سردشت انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سردشت انتظامی آذربایجان غربی سردشت انتظامی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی

عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم تلاش همگانی برای تحقق شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی برای امسال تمهید شده که احیای واحد‌های راکد از جمله مهمترین آنها بوده و در این راستا از ظرفیت تسهیلات بانکی بیش از پیش بهره خواهیم برد.

وی افزود: سیستم بانکی تحرک اصلی تحقق این مهم بوده و لازم است بخشی از تسهیلات بانک‌ها برای احیای واحد‌های راکد متمرکز شود.

سرتیپی اضافه کرد: احیای واحد‌های راکد از جمله برنامه‌های مستمر صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی طبق منویات دولت سیزدهم به شمار می‌رود و امسال نیز با قدرت این امر را دنبال می‌کنیم.

وی بر جذب سرمایه‌گذار در آذربایجان‌غربی تاکید کرد و ادامه داد: این امر از مهمترین مباحثی است که در تحقق شعار سال نقش بسزایی دارد و باید اهتمام ویژه‌ای بر آن داشته باشیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ملاک تایید ثبت سفارش واحد‌های تولیدی، پیش‌بینی آمار تولید واحد‌ها و درج آنها در سامانه جامع تجارت است، اظهار کرد: اولویت تخصیص ارز برای واحد‌هایی است که محصولات تولیدی آنان صادرات محور باشد.

سرتیپی گفت: زمین در شهرک‌های صنعتی باید به سرمایه‌گذاران واقعی تعلق گیرد و پایش مستمر شود.

وی بر تقویت کلینیک عارضه یابی صنایع در آذربایجان‌غربی تاکید کرد و افزود: این امر برای احصای صحیح مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی و ارائه راهکار‌های عملی برای رفع موانع تولید واحد‌ها مورد تاکید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تقویت می‌شود/ثبت ۲۶ میلی‌متر بارندگی در سردشت
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند