Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@14:17:15 GMT

طرح ابرار به روستاهای طارم در قزوین رسید

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۵۱۵۲

طرح ابرار به روستاهای طارم در قزوین رسید

جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این طرح راهسازی با ایجاد یک مسیر میان‌بر محور حصار به چوقور را به محور نیارک – گونج متصل خواهد کرد.

وی افزود: این مسیر جدید به طول ۲.۴ کیلومتر و عرض ۵.۵ متر اجرا می‌شود و اعتبار مورد نیاز برای آن ۲۶ هزار میلیون ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: از جمله مزایای این طرح که بیش از ۲۵ روستا از آن منتفع خواهند شد کاهش ۲۶ کیلومتری طول راه تا لوشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق لطفی ادامه داد: بر اساس طرح ابرار که از سال گذشته اجرای آن به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شده است ۴۵ کیلومتر راه روستایی در قزوین در حال بهسازی و تکمیل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: طرح ابرار با اولویت ساخت و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره راه‌های روستایی روستاهای بالای ۵۰ و ۲۰ خانوار در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

استان قزوین دارای ۵ هزار و ۳۳۲ کیلومتر راه روستایی شامل راه‌های آسفالته، شوسه و خاکی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان قزوین راهداری و حمل و نقل جاده قزوین روستاهای ابرار بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمورباقری افزود: در سال گذشته سه میلیون و ۶۶۷ هزار و۵۵۷ تن کالا با ۲۴۵ هزار و ۳۴۴ سفر باری از مبدأ شهرستان‌های استان جابه جا شده است.

وی اضافه کرد: عمده کالاهای حمل شده طی این مدت از استان، سیمان، فرآورده‌های نفتی و آرد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: از این میزان حجم کالای جابه جا شده، دو میلیون و ۹۵۸ هزار ۷۶۹ تن درون استانی و ۷۰۸ هزار و ۷۸۸ تن کالا به مقصد برون استانی بوده است.

باقری خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه پایانه بار ،۷۶ شرکت حمل و نقل کالا، بیش از ۱۰ هزار راننده باری و بیش از نه هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

کد خبر 6090595

دیگر خبرها

  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر