Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:19:17 GMT

اجرای ۲۹۱ کیلومتر شبکه گازرسانی در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۵۱۷۴

اجرای ۲۹۱ کیلومتر شبکه گازرسانی در استان قزوین

‌به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل مفرد بوشهری در این باره اظهار کرد: علیرغم مشکلات و موانع موجود و صعب العبور بودن مناطق روستایی بیش از ۶۳ درصد عملیات اجرایی شبکه گذاری به طول ۱۸۵ کیلومتر در این بخش انجام شد، همچنین ۱۰۶ کیلومتر شبکه گذاری نیز در مناطق شهری اجرا شده است.

وی افزود: طی سال ۹۸ تعداد ۵۷۰۰ انشعاب جدید و علمک گاز به متقاضیان واگذار شده که از این تعداد ۷۱ درصد در سطح روستاها بوده است و امید است با افزایش دسترسی روستاییان عزیزبه این نعمت خدادادی موجبات رفاه این عزیزان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به بهره مندی ۲۵ شهر و همچنین ۵۱۵ روستا در استان از گاز طبیعی ادامه داد: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۵ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی استفاده می‌کنند وامید است با تلاش هرچه بیشتر در آینده کلیه روستاهای دارای قابلیت گاز رسانی به شبکه سراسری گاز متصل شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان قزوین گاز شبکه گازرسانی کیلومتر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین در محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی به طول ۱۲ کیلومتر است.

به گزارش مهر، غلامعلی نیک فهم با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتر است، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به ترافیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز