Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی، در جلسه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان، سیاست های دولت تدبیر و امید را توجه به معیشت، اشتغال و تولید دانست و گفت: برای سال جهش تولید که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده، ۷۰ طرح بزرگ سرمایه گذاری در استان شناسایی شده است.

استاندار همدان با اعلام اینکه رتبه نخست واگذاری طرح‌های اقتصاد مقاومتی به بخش خصوصی در سال ۹۸ کسب را همدان کسب کرده است، افزود: سند راهبردی این استان مطابق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بر اساس راهبردهای دولت تدبیر و امید تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی اجرای سند راهبردی و برنامه توسعه سه ساله استان را در گرو توجه به تولید، تولیدکنندگان و حمایت از بخش خصوصی دانست و خاطرنشان کرد: شعار سال بر مبنای اولویت‌های کشور است و باید سعی شود با حفظ اصول و ارزش‌ها این مسیر را طی کنیم که این مهم با نگاه به درون امکان پذیر خواهد بود.

۴۶

کد خبر 1379345

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود، گفت: امروز کشور نیاز به یک حماسه اقتصادی دارد که لازمه آن اعتقاد عملی به اقتصادی مقاومتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به شعار امسال و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت مردم در توسعه اقتصادی ، افزود: هرجا مردم حضور داشتند، موفقیت به بهترین شکل میسر شده است.

وی با بیان اینکه امروز مقوله اقتصادی به خط مقدم جبهه جهاد تبدیل شده، افزود: مسوولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصاد در دستور کار قرار دهند و باید از توانمندی مردم و بخش خصوصی در انجام امور بهره گیرند.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز کارگر و روز معلم و با بیان اینکه هر دو این قشر نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی این جامعه دارند، گفت: مسوولان باید سعی کنند تا مشکلات کارگران و معلمان به حداقل برسد .

حجت‌الاسلام بی‌نیاز روز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی ایرانیان می‌باشد که دشمنان همواره سعی در تغییر و تحریف آن داشتند که هیچگاه در دستبابی به اهداف شومشان موفق نبودند.

وی هفتم اردیبهشت روز حمل و نقل را نیز مورد اشاره قرار داد و بر بهبود وضعیت جاده‌های کشور و صنعت خودروسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان