Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:06:36 GMT

۱۹ هزار متر مربع به فضاهای آموزشی استان مرکزی اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۵۳۶۲

۱۹ هزار متر مربع به فضاهای آموزشی استان مرکزی اضافه شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: در سال گذشته حدود ۱۹ هزار متر مربع به عبارتی ۱۴۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان مرکزی اضافه شد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حسین محمدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اعتبارات ملی و استانی استان مرکزی اظهار داشت: امسال 860 میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی به استان مرکزی اختصاص پیدا کرد که حدود 560 میلیارد ریال از منابع ملی و تقریبا 300 میلیارد ریال از منابع استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال گذشته حدود 19 هزار متر مربع به عبارتی 140 کلاس درس به فضاهای آموزشی استان مرکزی اضافه شد که با 26 طرح و اعتباری حدود 470 میلیارد ریال  ساخته و به آموزش و پرورش استان تحویل داده شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی ادامه داد: 10 هزار و 983 مترمربع فضای آموزشی در قالب 17 طرح و92 کلاس درس  به صورت مشارکتی، یک هزار و 998 مترمربع در قالب 2 طرح و 18 کلاس درس از سوی خیران، 6 هزار و 27 مترمربع در قالب 7 طرح با 30 کلاس درس از محل اعتبارات دولتی ساخته شده است.

محمدی تصریح کرد: سال گذشته یک طرح کانون با زیربنای 220 مترمربع و 2 طرح نمازخانه و کتابخانه با زیربنای 787 مترمربع در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت و می‌توان گفت که میانگین هر دو هفته یک طرح، هر روز 52 متر مربع فضای آموزشی و هر هفته 3 کلاس درس به آموزش و پرورش استان مرکزی تحویل داده‌ شده است.

تشکیل 250 هزار کلاس درس در شبکه دانش‌آموزی "شاد"کلاس درس کدام دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی به‌خاطر ویروس کرونا «مجازی» برگزار می‌‌شوند؟+جزئیاتدانش‌آموزان از 16 فروردین به کلاس درس مجازی در شبکه اجتماعی شاد می‌روند!

وی بیان کرد: 15 هزار و 727 متر در قالب 19 طرح، 140 کلاس درس از این فضاها، آموزشی و 2 هزار و 274 متر مربع در قالب 4 طرح ورزشی است همچنین در سال گذشته یک جشنواره خیران استانی، 51 جشنواره مدرسه‌ای و 10 جشنواره شهرستانی برگزار شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: در بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان 31 طرح با اعتبار 296 میلیارد ریال خیران مدرسه‌ساز متعهد شدند که گام بزرگی در این زمینه برداشتند.

محمدی ادامه داد: در استان 5 مدرسه خشت و گلی شناسایی و در راستای آیین زنگ مهر مراسم برچیدن مدارس خشتی، گلی و بخاری نفتی هم برگزار شد و در زمینه سامانه گرمایشی مدارس استان هم 524 مدرسه با 2 هزار و 188 کلاس درس در استان با اعتبار 400 میلیارد ریال نیازمند استانداردسازی است به همین سبب باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: 2 مورد پول نقد به ارزش 535 میلیون ریال، اهدای زمین به ارزش 10 میلیارد ریال، 17 طرح احداث مشارکتی به ارزش 202 میلیارد ریال و ساخت 11 طرح احداث مردمی به ارزش 83 میلیارد و 700 میلیون ریال تعهدات خیران مدرسه ساز در جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان بود.

انتهای پیام/713/ی

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خیران مدرسه ساز میلیارد ریال استان مرکزی مدارس استان سال گذشته متر مربع کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان در حال احداث بودن ۱۷۳۴ کلاس درس در سطح استان گفت: توجه به زیرساخت‌های آموزشی و موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش مورد توجه جدی دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا ابراهیمی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در همایش فرهنگیان ایثارگر آذربایجان‌غربی گفت: توجه به زیرساخت‌های آموزشی و موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش مورد توجه جدی دولت سیزدهم است.

وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به‌عنوان یک سند بالادستی ناظر بر همه فعالیت‌ها و برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت است و باید تأکید بیشتری بر اجرای بهتر این سند صورت پذیرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تحقق اجرای صحیح و دقیق سند تحول بنیادین دانش‌آموزانِ در تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه خواهد داد.

ابراهیمی ادامه داد: استان آذربایجان‌غربی در موضوع فضای آموزشی مدارس دچار عقب‌ماندگی تاریخی بود که با آغاز دولت سیزدهم و توجه جدی استاندار به موضوع زیرساخت‌های آموزشی و سایر موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش، در دو سال اخیر یک هزار و ٣٤ کلاس درس تحویل شده و هزار و ٧٣٤ کلاس درس نیز در دست احداث است.

وی تصریح کرد: برقراری عدالت آموزشی و توجه و پیگیری جدی موضوعات مرتبط با دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل نیز از دیگر اولویت‌های مقام عالی استان در شورای آموزش و پرورش است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه این شورا، همه فرمانداران و مسئولان دستگاه‌ها مکلف به همکاری با آموزش و پرورش در موضوع شناسایی و سپس جذب بازماندگان از تحصیل هستند.

کد خبر 751190

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • فیلم رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی