Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قاسمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در ارتباط با اجرای این طرح تا کنون بیش‌از ۱۰ نشست هماهنگی برگزار شده است. 

وی ادامه داد: طی اجرای این طرح تا یکم اردیبشهت سالجاری بیش‌از ۱۶۰ پرونده تخلف نانوایی‌هایی که موارد بهداشتی مدنظر در دستورالعمل‌های ابلاغی مربوط به جلوگیری از شیوع ویروس کروونا را رعایت نکرده‌اند تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت:آیین نامه مدیریت بحران اطلاعیه شماره چهار کمیته اطلاع رسانی ستادملی مقابله با کرونا مربوط به رعایت موارد بهداشتی نانوایی‌ها به صورت کتبی و حضوری به تمامی نانوایی‌های این استان ابلاغ و اعلام شده است.

وی افزود: در بخشی از این آیین نامه آمده که تمامی واحدهای صنفی برای شروع فعالیت مشاغل کم خطر در طرح فاصله گذاری هوشمند می‌توانند در سامانه salamat.gov.ir بمنظور دریافت دستورالعمل سلامت محیط کار، شاغلان، مشتریان و تایید تعهدنامه بصورت الکترونیکی برای التزام به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا نام‌نویسی کنند.

قاسمی تصریح کرد: پس از تایید تعهدنامه، التزام به رعایت دستورالعمل بهداشتی مقابله با کرونا به صورت کد بهداشتی اخذ و واحد صنفی می‌تواند به فعالیت خود بپردازند.

وی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند گزارشات خود در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی،کم فروشی وتقلب، احتکار و انبارهای بی نام نشان را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۲۴ ستادخبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت:شهروندان همچنین می‌تواننداز طریق پورتال سازمان به آدرسcppo.mimt.gov.irگزارشات خود را ثبت که از همین روش گزارشات مردمی قابل رسیدگی از طرف بازرسان است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت نانوا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت نانوا ویروس کرونا سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت نانوا سیستان و بلوچستان معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این محموله شامل سه هزار جفت کفش و سه هزار عدد عروسک برای نشان لبخند دوباره بر لبهای کودکان سیل‌زده است.

همچنین پنج هزار بسته غذایی و بهداشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، آبلیمو، قند، چای، تن ماهی، لوبیا و اقلام بهداشتی به منظور تامین نیاز‌های اساسی و مهم خانوار نیز در بین متاثرین از سیل توزیع شد.

جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از این حرکت خیرخواهانه، از عموم مردم نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در پویش‌های امدادرسانی، یاریگر سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان باشند.

راه‌های مشارکت و کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب‌های جمعیت هلال احمر:

شماره گیری کد دستورى #١*١١٢*

واریز وجه به شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲

شماره شبا IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲
و یا مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین