Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ رازقی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه سه‌شنبه ۲ اردیبهشت‌ ماه اظهار داشت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از سردار جنگل، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از پیامبر، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از اشرفی اصفهانی، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از هلال‌احمر دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رازقی ادامه داد: بزرگراه شهید چمران در مسیر جنوب به شمال در دو مقطع تونل توحید تا گیشا و حکیم تاهمت، بزرگراه شهید زین‌الدین در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از امام علی (ع)، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از شریعتی، آزادراه در مسیر غرب به شرق از ستاری و در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از شهرداری بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

کد خبر 503423 برچسب‌ها ترافیک - شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترافیک شهری مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

سرهنگ احمدرضا هیرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.

سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

وی از رانندگان خواست برای تردد ار مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6092217

دیگر خبرها

  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت