Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:47:41 GMT

کشف محموله بزرگ تریاک در شرق کشور

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۵۶۵۲

کشف محموله بزرگ تریاک در شرق کشور

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 187 کیلوگرم تریاک توسط مأموران یگان تکاوری 102 امام حسین(ع) در محورهای مواصلاتی شهرستان بشرویه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار مجید شجاع اظهار داشت: مأموران یگان تکاوری 102 امام حسین(ع) دیهوک با دریافت خبری مبنی بر حمل و قاچاق مواد مخدر، موضوع را بررسی و محورهای مواصلاتی را کنترل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده دیهوک- بشرویه یک سواری زانتیا را که با سرعت در حال تردد بود مشاهده کردند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

سردار شجاع گفت: راننده زانتیا با مشاهده مأموران بر سرعت خود افزود و متواری شد که خودرو توسط مأموران تعقیب و پس از ورود به محور امامزاده علی با هوشیاری پلیس توقیف و راننده آن دستگیر شد.

او تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو 187 کیلوگرم تریاک کشف کردند و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی حوادث تریاک محموله بزرگ تریاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد