Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:31:16 GMT

ساخت درمانگاه تخصصی سبلان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۵۶۶۶

ساخت درمانگاه تخصصی سبلان آغاز شد

ایسنا/اردبیل با حضور معاون امور عمرانی استاندار اردبیل و مسئولان عملیات احداث درمانگاه تخصصی سبلان در محوطه این بیمارستان آغاز شد.

دوم اردیبهشت در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: این پروژه در 4 هزار و 700 مترمربع به عنوان درمانگاه تخصصی و در سه طبقه احداث می‌شود و شامل بخش‌های سرپائی، تخصصی و فوق‌ تخصص با افزایش تخت‌های بیمارستانی موجود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادر برجی خاطرنشان کرد: با طرح‌های توسعه‌ای که در بیمارستان سبلان و محوطه آن در حال اجراست، تخت‌های این بیمارستان تا 250 تخت افزایش یافته و زمینه برای ارائه خدمات مطلوب‌تر و کیفی‌تر فراهم می‌آید.

وی ادامه داد: اعتبار اولیه احداث این درمانگاه تخصصی 20 میلیارد تومان است که البته در طول اجرای پروژه و با تعدیل در اجرای ساختمان تا 30 میلیارد تومان نیز می‌توان منابع جذب تکمیل این پروژه کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: پیمانکار این پروژه در مدت 24 ماه طبق قرارداد نسبت به احداث و تحویل این درمانگاه اقدام خواهد کرد که البته پیش‌بینی می‌کنیم در کمتر از این فرصت و در 17 ماه می‌توان شاهد به بهره‌برداری رسیدن درمانگاه تخصصی سبلان بود.

برجی افزود: در حال حاضر اورژانس بیمارستان سبلان در فضایی به مساحت 2 هزار مترمربع در حال احداث است که با تکمیل آن 34 تخت به تخت‌های بیمارستان سبلان افزوده خواهد شد.

وی گفت: برای احداث و راه‌اندازی این پروژه 11 میلیارد تومان هزینه خواهیم کرد تا تجهیزات و امکانات مورد نیاز در این مجموعه با هدف ارائه خدمات به هموطنان بکارگیری شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از راه‌اندازی بخش رادیولوژی، ام‌آرآی و آزمایشگاه تخصصی بیمارستان سبلان با هزینه‌کرد 5 میلیارد تومان خبر داد و بیان کرد: با راه‌اندازی این مجموعه‌ها انتظار می‌رود سرعت و توان تخصصی ارائه خدمات به بیمه‌شدگان وضعیت مطلوب‌تری به خود بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی درمانگاه تخصصی تخت بیمارستانی بیمارستان سبلان درمانگاه تخصصی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد و گفت : با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که پس از بهره برداری می‌تواند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملا رایگان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در ۴ طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تاسیسات) ساخته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان