Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سید مالک حسینی با اشاره به آمار جذب معتادان کارتن‌خواب از ابتدای سال جاری، گفت: در یک ماهه فروردین امسال، ۸۵۶۴ نفر از افراد کارتن‌خواب در گرمخانه‌ها و مددسراهای شهرداری تهران جذب شدند و شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی مراجعات به این مراکز هستیم؛ چراکه در اسفند ۹۸، تعداد جذب افراد کارتن‌خواب، ۴۴۵۹ نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در فروردین ماه شاهد افزایش ۴۸ درصدی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ به منظور جذب و جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها بودیم، افزود: افزایش تعداد جذب کارتن‌خواب‌ها به دلیل شرایط خاصی است که این روزها در کشور داریم.

رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به افزایش تعداد گشت‌های ویژه این سازمان برای جذب کارتن‌خواب‌ها، اظهار کرد: در هفته گذشته که شاهد کاهش دمای هوا در تهران بودیم، گشت‌های ویژه تنها در یک روز، ۶۳۲ نفر از افراد کارتن‌خواب را جذب کردند که متأسفانه باید اعلام کنم در این حوزه، رکورد جدیدی ثبت شد؛ چراکه پیش از این بیشترین عدد جذب کارتن‌خواب‌ها مربوط به روزهای برفی تهران بود که ۳۶۲ کارتن خواب توسط گشت‌های ما جمع‌آوری می‌شد.

مالک حسینی ادامه داد: در این روزها با توجه به تصمیمات متعددی که اتخاذ شد، شاهد افزایش تعداد معتادان متجاهر در سطح شهر تهران هستیم؛ هر چند ستاد مبارزه با مواد مخدر اخیرا با همکاری وزارت بهداشت و کمیته درمان این ستاد، پروتکلی را تدوین کرده است که می‌بایست به تایید ستاد ملی مقابله با کرونا برسد؛ اما همه مسئولان در این حوزه نگرانند که مبادا فرد کارتن‌خوابی ناقل بیماری باشد. شهرداری تهران در این راستا اعلام آمادگی کرده برای حل این مشکل مددسرای خاورشهر را در اختیار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار دهد.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت بیش از ۶۰۰ نفری مددسرای خاورشهر، گفت: شهرداری با این شرط که ۶۵ مددجوی رسوب کرده خاورشهر تحویل بهزیستی شوند، اعلام آمادگی کرده تا این مرکز را برای قرنطینه ۲ هفته‌ای معتادان جمع‌آوری شده قرار دهد.

رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه بیشترین معتاد کارتن‌خواب جمع‌آوری شده متعلق به مناطق ۱۲ و ۱۵ و کمترین متعلق به منطقه ۲۲ بوده است، گفت: این روزها شهروندان تهرانی با موضوع افزایش تعداد معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ها مواجهند و در این خصوص دغدغه و نگرانی دارند؛ لذا می‌بایست مسئولان امر فکری به حال این موضوع کنند.

کد خبر 503431 برچسب‌ها گرمخانه شهرداری تهران اعتیاد - معتاد شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گرمخانه شهرداری تهران اعتیاد معتاد شهر شهرداری تهران کارتن خواب ها افزایش تعداد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین‌های کشور تا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و محدوده گرمدره، در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل اورین تا دهشاد و در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع سنگین است.

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- یزد - دربید

۵- حاجی آباد - آهنگران

۶- رباط پشت بادام - بیاضه

۷- گلشن - سراوان

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، فارس، بعضی نقاط کرمان و جنوب یزد، ابرناکی و رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: یکشنبه این شرایط در ارتفاعات کرمان و بعضی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت و دوشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: سه‌شنبه سامانه بارشی از غرب کشور وارد و در ایلام کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی منجر به بارش می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: چهارشنبه سامانه بارشی ضمن تقویت، نوار غربی و بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و فارس را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد و طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور ورزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

کد خبر 748304

دیگر خبرها

  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟