Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: در ایام کرونا به بیش از یک هزار و600 زندانی لرستانی مرخصی داده شد و این مرخصی‌ها تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه‌دارند همچنین زندانیانی که کمتر از 4 ماه از پایان حبسشان باقی‌مانده به آن‌ها مرخصی تا پایان حبس اعطا می‌شود.

عبدالمجید کشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: قبل از شیوع ویروس کرونا در کشور با توجه به وضعیت زندان‌های کشور چین در مواجه با این بیماری اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه را در زندان‌های لرستان اجرا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا به امروز کسی در زندان‌های لرستان مبتلا به کرونا نشده است، افزود: در این ایام به بیش از یک هزار و 600 زندانی لرستانی مرخصی داده شد و این مرخصی‌ها تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه‌ دارند.

مدیرکل زندان‌های لرستان بیان کرد: بر اساس دستور رئیس قوه قضاییه زندانیانی که کمتر از چهار ماه از پایان حبسشان باقی‌مانده به آن‌ها مرخصی تا پایان حبس اعطا می‌شود که این حرکت گامی بسیار ارزشمند است.

کشوری با اشاره به اینکه تمام ماسک‌های مورد نیاز زندانیان و کارکنان توسط زندانیان تولیدشده، تصریح کرد: دو کارگاه خیاطی که در زندان‌های بروجرد و خرم‌آباد مستقر هستند این کار را انجام دادند.

انتهای پیام/ 85016

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان قوه قضاییه چین مرخصی زندان های لرستان زندان ها تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عتباتی افزود: در سه سال گذشته کمک های خیرین به جشن های گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

او افزود: از محل کمک های مردمی جمع آوری شده در سال گذشته ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیر عمد از زندان های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک های مردمی به ستاد دیه در جشن های گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیر عمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت ماه از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن گلریزان امسال خیرین درمیاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و 280 میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و 640 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان از حق خود گذشت کرده اند.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی