Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله نورمفیدی با اشاره به شرایط خاص ماه مبارک رمضان امسال، گفت: از همه مومنین درخواست می کنم مخارجی که در سال های گذشته برای افطار روزه داران هزینه می کردند را امسال به نیازمندان اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» در آستانه ماه مبارک رمضان در گفتگوی خبری گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و امیدوارم از برکات معنوی این ماه عزیز همه به بهترین شکل بهره مند شوند و توجه ما به نیازمندان بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: در همین راستا پس از پیام رهبر معظم انقلاب برای «رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه» جلسه نمایندگان ولی فقیه در سراسر کشور با مدیریت حجت الاسلام و المسلمین علی اکبری ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و مقرر شد که این حرکت مردمی با محوریت نمایندگان ولی فقیه در استان ها و ائمه جمعه شهرها شروع  و فعال شود.

 

وی تصریح کرد: در استان گلستان نیز قبل از آن «پویش احسان در گلستان» آغاز شده بود و در ادامه همان حرکت جلسه ای با مسئولان و دست اندرکاران برگزار و برنامه ریزی لازم انجام شد و در شهرستانها  نیز این اقدام با محوریت ائمه جمعه در حال انجام است.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی با هماهنگی دستگاه های مرتبط در حال انجام است، اظهارداشت: لازم می دانم از بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه)، فعالان اقتصادی و خیرین استان، سپاه و پایگاه های مقاومت بسیج، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، امامان جماعت مساجد، نهادهای مردمی و کارکنان ادارات، خیریه ها و مراکز نیکوکاری و همه کسانی که در این رابطه فعال بودند، تشکر ویژه کنم.

 

وی خاطرنشان کرد: در مصلی نماز جمعه گرگان نیز مرکز جمع آوری و آماده سازی کمک ها تعیین شده است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به شرایط خاص ماه مبارک رمضان امسال، گفت: از همه مومنین درخواست می کنم مخارجی که در سال های گذشته برای افطار روزه داران هزینه می کردند را امسال به نیازمندان اختصاص دهند که قطعا ثواب بیشتری را در پی خواهد داشت.

 

وی افزود: بنا به نظر بعضی از مراجع بزرگوار و فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری احتیاطاً می توانند، فطریه ها را در ماه رمضان به عنوان قرض به فقرا بدهند و در شب عید سعید فطر آن را محاسبه کنند.

 

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: استان گلستان نیز در زمینه کمک به نیازمندان و تامین تجهیزات و امکانات پزشکی بسیار خوش درخشیده است.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان نماینده ولی فقیه در گلستان آیت الله نورمفیدی ماه مبارک رمضان ولی فقیه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه

تصویبنامه هیات وزیران موضوع تعیین فهرست دارو، مواد اولیه آن و تجهیزات مصرفی پزشکی مشمول ارز ترجیحی در سال ۱۴۰۳ توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تصویبنامه مصوب جلسه مورخ 1403/02/02 هیات وزیران درخصوص «تعیین فهرست دارو، مواد اولیه آن و تجهیزات مصرفی پزشکی مشمول ارز ترجیحی در سال 1403» طی نامه شماره 18978 در تاریخ 1403/02/08 توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

برهمین اساس، داروهای خارجی فاقد تولید داخل، مواد اولیه دارویی، تجهیزات و ملزومات پرشکی و مواد اولیه، قطعات ساخت، قطعات یدکی آنها به جز تجهیزات  وملزومات پزشکی با مصرف خانگی، پوست، مو و زیبایی و دندانپزشکی؛ تجهیزات پزشکی، مصرفی و توانبخشی مورد نیاز جانبازان و ایثارگران؛ شیرخشک رگولار/رژیمی، فراورده های متابولیک/ غذای ویژه بیمارستانی و مواد اولیه آنها؛ ملزومات دارویی شامل محلول چشمی و هیالورونیک اسید و مواد اولیه آنها در سال 1403 در فهرست اقلام سلامت محور مشمول ارز ترجیحی قرار گرفته اند.

در این بخشنامه تأکید شده است: اقلامی که تا پیش از این مصوبه، مشمول ارز ترجیحی بوده و کالای آن از گمرکات ترخیص شده و با قیمت مصوب و با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به فروش رسیده‌اند، درصورتی که ارز خود را دریافت ننموده اند نیز مشمول دریافت ارز ترجیحی در سقف باقی مانده بودجه ارزی مصوب تفاهم نامه سه جابنه سال 1402 بابت تامین ارز اقلام سلامت محور می باشند.

همچنین فهرست کالاهای اساسی کشاورزی مشمول دریافت ارز ترجیحی، موضوع بند الف تبصره 4 ماده واحده قانون بودجه سال 1403 کل کشور بخش اول به شرح جدول پیوست که تایید شده به مهر دفتر هیات دولت است، تعیین میشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند