Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@04:50:49 GMT

برنامه‌ریزی برای ترمینال فرودگاه زنجان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۶۲۰۹

برنامه‌ریزی برای ترمینال فرودگاه زنجان

مدیر فرودگاه زنجان توسعه ترمینال فرودگاه زنجان را از جمله برنامه‌های مدیریت فرودگاه اعلام کرد و گفت: برای توسعه این ترمینال، همکاری حج و زیارت و آژانس‌های مسافرتی و گردشگری اصل است.

محمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ظرفیت موجود در استان برای راه‌اندازی پرواز از فرودگاه زنجان برای ترکیه اظهار کرد: راه‌اندازی این پرواز از برنامه‌های سال‌جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه آمارهای موجود بیانگر سفر هفتگی حدود 100 مسافر از زنجان به ترکیه را دارد، افزود: رایزنی با سازمان صنعت، معدن و تجارت، گردشگری و همچنین بخش خصوصی برای راه‌اندازی پرواز از فرودگاه زنجان به مقصد ترکیه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا، وضعیت هوانوردی جهان را تحت تاثیر قرار داده است، تصریح کرد: با رفع این مشکل، برنامه‌های فرودگاه از جمله راه‌اندازی مجدد پرواز زنجان-مشهد هم پیگیری خواهد شد.

قاسمی توسعه ترمینال فرودگاه زنجان را از جمله برنامه‌های مدیریت فرودگاه اعلام کرد و گفت: برای توسعه این ترمینال، همکاری حج و زیارت و آژانس‌های مسافرتی و گردشگری اصل است.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه فرودگاه زنجان یکی از فرودگاه‌های مناسب کشور محسوب می‌شود، افزود: این فرودگاه امکانات فرودگاهی برای ارائه خدمات را دارد.

وی از پیگیری برای راه‌اندازی مجدد پروازهای فرودگاه زنجان - مشهد بعد از عبور کرونا خبر داد و گفت: تلاش می‌شود این پروازها به روال قبلی برقرار باشد.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس مدیر فرودگاه زنجان محمد قاسمی کرونا تاثیر قاسمی امکانات حج و زیارت شیوع راه اندازی فرودگاه زنجان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد