Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی ازهواداران استقلال که گفته بود پول سرور جپاروف را می‌دهد تنها ۱۳ دلار به حساب این بازیکن ریخته بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی ازهواداران استقلال که گفته بود پول سرور جپاروف را می‌دهد تنها ۱۳ دلار به حساب این بازیکن ریخته بود.

به ادعای احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال قرار بوده یکی از هواداران این باشگاه که در خارج از ایران زندگی می‌کند، بخشی از دستمزد شیخ دیاباته و هرویه میلیچ را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته رسانه ها خیلی انتقاد کردند که این هوادار قبلا هم قول داده بود تیام و جپاروف را در استقلال حفظ کند ولی بعدها مشخص شد این مسئله نه به حفظ آنها که منجر به معروف شدن این فرد شد!

امروز هم خبرورزشی گزارشی منتشر کرده مبنی بر اینکه هوادار فوق بعد از قول دادن به استقلالی ها برای پرداخت پول جپاروف، رسید ۱۳۵ هزار دلاری برای این باشگاه فرستاد و گفت پول سرور را داده. بعد که استقلالی ها از کانال جپاروف استعلام کردند متوجه شدند کل پول واریزی ۱۳ دلار بوده و آن سند بانکی هم فتوشاپ!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال سرور جپاروف استقلال سرور جپاروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!

به گزارش “ورزش سه”، نامش عرفان‌‌ است؛ هوادار وفادار شمس‌آذر که هر هفته برای حمایت از سبزپوشان و تماشای مسابقات این تیم به استادیوم می‌آید و البته با استقبال بازیکنان روبه‌رو می‌شود. خودش فوتبال بازی می‌کند و کاپیتان تیم سندروم دان قزوین است؛ هوادار پر و پا قرص شمس‌آذر که آرزوی بازی در این تیم را دارد اما اجباراً به گرفتن سلفی با بازیکنان بسنده می‌کند.

امشب هواداران شمس‌آذر به دلیل محرومیت انضباطی از حمایت تیم‌شان محروم بودند اما عرفان باز هم خودش را به استادیوم سردار آزادگان رساند و با استقبال این تیم، به‌عنوان مهمان ویژه نظاره‌گر پیروزی دراماتیک تیم محبوبش بود.

عرفان به رسم همیشه بعد از بازی با استقبال بازیکنان به رختکن وارد شد؛ امیرمحمد نسایی، شماره هفت خوش‌تکنیک شمس‌آذر از عرفان درخواست سلفی کرد و صادق آلبوصبیح، دیگر ستاره قزوینی‌ها هم برای گرفتن این سلفی کنار آن‌ها ایستاد. این عکس، نه به درخواست عرفان، بلکه با اشتیاق بازیکنان شمس‌آذر ثبت شده است. «عرفان را دوست داریم، وقتی او از ما تقاضای عکس ندارد، خودمان دوست داریم کنار او باشیم و با گرفتن عکس، شادی‌مان را با او تقسیم کنیم»

دیگر خبرها

  • گوسفندهای غول پیکر 40 هزار دلاری
  • توافق ۲۴ میلیون دلاری هیئت تجاری افغانستان در ازبکستان
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • تجارت ۱.۳ میلیارد دلاری ایران و ترکیه در ۳ ماهه ۲۰۲۴
  • تجارت ۱.۳۶۴میلیارد دلاری ایران و ترکیه/ رشد ۱۶درصدی صادرات ترکیه به ایران
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری