Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@03:45:17 GMT

«خدمات خودرو در محل» سایپا یک ماه دیگر رایگان شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۶۶۴۰

به گزارش ایلنا، سید جواد سلیمانی با تاکید بر حفظ سلامت دارندگان محصولات سایپا دستور داد تا شرکت امداد خودرو سایپا برای یک ماه دیگر طرح " خدمات خودرو در محل" را با هزینه اجرت، و ایاب ذهاب رایگان در سراسر کشور اجرا کند.

براساس این گزارش، طرح « خدمات خودرو در محل » از اواخر زمستان سال 98 برای دارندگان خودروهای سایپا آغاز شده است و تاکنون شاهد افزون بر 60 درصد رشد برای ارائه این خدمات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امداد خودرو سایپا، با هدف اجرای صحیح پویش " در خانه بمانیم" و "کرونا را شکست می دهیم" طرح مذکور را با افزایش امدادگران، خودروهای امدادی و تقویت مرکز تماس انجام می دهد و امدادگران این شرکت روزانه تا ساعت 22 نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کنند.

سایپا با هدف کمک به ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گرفته است با تمدید طرح مورد اشاره، بیش از پیش مشتریان خود را به دریافت خدمات خودرو در محل و شرکت در فاصله گذاری اجتماعی تشویق کند.

هموطنان گرامی می توانند برای درخواست " خدمات خودرو در محل " با شماره سراسری 096550 و یا 84444 – 021 تماس گرفته و از خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا بهره مند شوند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خودرو رشد زمستان سایپا ویروس خدمات خودرو در محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگ یها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام کرده در روز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱پیامک به آنها ارسال شده می رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

کد خبر 848599 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل