Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد  با اشاره به انجام 68 هزار سفر در اولین روز فعالیت اتوبوس‌های مشهد پس از یک ماه تعطیلی گفت: این میزان سفر ۲۵ تا ۳۰ درصد نسبت به وضعیت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

سعید حسینعلی‌زاده مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص روز نخست فعالیت ناوگان اتوبوسرانی مشهد پس از یک ماه تعطیلی به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا، اظهار کرد: از نوع سرویس‌دهی و استفاده شهروندان رضایت کامل داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر شهروندان در قسمت‌های نشانه‌گذاری شده نشستند و از ماسک و دستکش استفاده کرده بودند. در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها ازدحام نداشتیم که نشان‌دهنده استفاده شهروندان از وسایل حمل‌ونقل عمومی فقط برای کارهای ضروری بود.

وی گفت: تعداد اتوبوس‌ها در بعضی از خطوط مانند BRT که پیش‌بینی می‌کردیم با ازدحام مردم روبه‌رو شود را نیز افزایش دادیم تا از شلوغی جلوگیری شود. همچنین رادیواتوبوس در ۵۰۰ دستگاه فعال شد و نکات بهداشتی و نحوه استفاده از حمل‌ونقل عمومی هر چند دقیقه یک بار تکرار می‌شد.

کاهش 25 تا 30 درصدی جابه‌جایی مسافر

مدیرعامل سازمام اتوبوسرانی مشهد در خصوص میزان کاهش جابه‌جایی مسافر نسبت به فروردین ۹۸ عنوان کرد: ۲۵ تا ۳۰ درصد نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته جابجایی مسافر در ناوگان اتوبوسرانی مشهد داشتیم. در روز گذشته حدود ۶۸ هزار سفر و یا تراکنش ثبت شده است. از شهروندان تقاضا دارم فقط برای موارد ضروری از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده نمایند. از ماسک و دستکش استفاده کرده و فقط به وسیله من‌کارت نسبت به پرداخت کرایه خود اقدام کنند. همچنین اگر شاهد تکمیل ظرفیت اتوبوس بودند، منتظر اتوبوس بعدی مانده تا فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود.

افرادی که روز گذشته کرایه بیشتری پرداخت کرده‌اند، با شماره ۳۳۲۳۵ تماس بگیرند

حسینعلی‌زاده مقدم در خصوص افزایش از پیش‌تعیین‌نشده نرخ کرایه برخی از اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی در نخستین روز فعالیت خود در سال ۹۹ خاطرنشان کرد: کمتر از ۱۰ اتوبوس در یکی از مسیرها به دلیل مشکل نرم‌افزاری در ساعات اولیه صبح کاهش قیمت کرایه اتوبوس از ۷۵۰ به ۶۵۰ تومان اعمال نشده بود. سیستم من‌کارت اتوبوس‌ها به شکلی است که تغییراتش باید از ۴۸ ساعت قبل صورت گیرد.

وی با اشاره به این که مصوبه اصلاح قیمت ناوگان اتوبوسرانی در روز گذشته، همزمان با آغاز فعالیت اتوبوس‌ها پس از یک ماه تعطیلی  در شواری شهر تصویب شد، افزود: به دلیل مشکل ایجاد شده از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم. افرادی که در ساعات اولیه صبح یک اردیبهشت کرایه بیشتری پرداخت کرده‌اند، می‌توانند با شماره ۳۳۲۳۵ تماس گرفته تا مبلغ کسر شده به حسابشان بازگردانده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اتوبوسراني حمل و نقل عمومی مشهد ناوگان اتوبوسرانی یک ماه تعطیلی اتوبوسرانی مشهد اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از جروزالم‌پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه وی به لایحه تعطیلی شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در تل‌آویو رأی داده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد: تصمیم به بستن شبکه الجزیره در اسرائیل با اجماع آرا در کابینه به تصویب رسید.

این تصمیم در حالی اتحاذ شده است که رژیم صهیونیستی از بیم پوشش رسانه‌ای و برملا شدن جنایات اشغالگران، مدت‌ها خبرنگاران و رسانه‌های خبری را هدف قرار داده بود.

وزارت خارجه نروژ به عنوان نخستین کشور به این اقدام رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و نسبت به آن ابراز نگرانی کرد.

به گزارش آنا، پارلمان رژیم صهونیستی (کِنست) بهمن پارسال با هدف تصویب لایحه ممنوعیت موقت فعالیت رسانه‌های خارجی که وزارت جنگ تل‌آویو آنها را برای امنیت داخلی مخرب می‌داند، رأی‌گیری کرد و کنست به آن رأی داده بود. این در حالی بود که فدراسیون بین‌المللی خبرنگاران در آن برهه به رأی‌گیری «کِنسِت» درباره قانون الجزیره واکنش نشان داد و اسراییل را به «استفاده از امنیت داخلی به عنوان بهانه‌ای برای محدود کردن فعالیت مهم رسانه‌هایی که روایت آنها از جنگ را قبول ندارد» و همچنین تلاش برای سانسور پوشش آنچه در غزه می‌گذرد، متهم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر جدید در خط ۴۷ اتوبوسرانی اصفهان
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز