Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیک پایتخت پس از اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: پس از اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور و از هفته دوم اسفند ماه با تعطیل شدن مدارس، ترافیک در معابر پایتخت حدود ۵۰ درصد کاهش یافت. این وضعیت در نیمه دوم اسفند نیز ادامه داشت و در مجموع ترافیک نیمه دوم پایتخت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۷۰ درصد کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در نوروز ۹۹ نیز این روند کاهشی ادامه داشت، به طوری که حدود ۸۵ درصد کاهش تردد در این ایام نسبت به مدت مشابه سال قبل را داشتیم و این وضعیت در روز سیزده‌بدر به اوج خود رسید و کاهش ۹۰ درصدی ترافیک در این روز به ثبت رسید.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: با پایان تعطیلات حجم ترافیک در هفته سوم فروردین ماه کمی افزایش یافت که این وضعیت در هفته چهارم فروردین نسبت به هفته سوم فروردین حدود ۱۰ درصد هم افزایش داشت و ما شاهد ترافیک در برخی معابر و بزرگراه‌های پایتخت بودیم؛ اما اگر بخواهیم ترافیک هفته چهارم فروردین ماه ۹۹ را با ترافیک هفته چهارم فروردین ماه سال ۹۸ مقایسه کنیم‌، باز هم حدود ۷۵ درصد کاهش داشته است.

رازقی درباره اینکه وضعیت ترافیکی پایتخت در اسفند و فروردین معادل چه دوره‌ای است؟ گفت: این حجم تردد در مجموع و به طور میانگین معادل سال‌های پایانی دهه۶۰  بود و البته با این تفاوت که در آن ایام تعداد خودروها قابل مقایسه با الان نبود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • تداوم کاهش تورم شاخص بهای تولیدکننده در فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده